مطالعات زمین شناسی سطح الارضی در دشت گرگان آغاز می شود

پژوهشگاه صنعت نفت با امضای قرارداد همکاری با شرکت نفت خزر، عهده دار انجام مطالعات زمین شناسی سطح الارضی در مناطق دشت گرگان و گنبد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، فرهنگ خطیبی، سرپرست شرکت نفت خزر و حمیدرضا کاتوزیان، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت صبح امروز (یکشنبه، چهارم مهرماه) قرارداد همکاری مشترکی را امضا کردند که بر مبنای آن، پژوهشگاه صنعت نفت به کارفرمایی شرکت نفت خزر، مطالعات زمین شناسی سطح الارضی دشت گرگان و گنبد را در دستور کار قرار می دهد.

این قرارداد با موضوع مطالعات زمین شناسی سطح الارضی دشت گرگان و گنبد در زیرشاخه های چینه نگاری، رسوب شناسی، فسیل شناسی، تکنوتیک و ژئوشیمی بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت نفت خزر منعقد شد.

خطیبی در مراسم امضای این قرارداد، پژوهشگاه صنعت نفت را مجموعه ای بسیار شناخته شده و باعث افتخار صنعت نفت عنوان و ابراز امیدواری کرد که این قرارداد، زمینه را برای همکاری بیشتر بین پژوهشگاه و شرکت نفت خزر فراهم کند و منجر به ثمربخشی اهداف اکتشافی در مناطق موضوع قرارداد شود. 

وی به اهم فعالیت های شرکت نفت خزر اشاره کرد و گفت: در منطقه خزر جنوبی، هشت بلوک شناسایی شده است که در این میان، فعالیت های اکتشافی میدان سردارجنگل به پایان رسیده است.

استفاده از زبده ترین کارشناسان پژوهشگاه نفت در مطالعات دشت گرگان

کاتوزیان نیز برنده شدن پژوهشگاه صنعت نفت در مناقصه مطالعات زمین شناسی سطح الارضی دشت گرگان و گنبد شرکت نفت خزر را فرصت مغتنمی برای همکاری با این شرکت عنوان کرد و افزود: پژوهشگاه در حد توان و استطاعت خود برای انجام این مطالعات به شکل بهینه تلاش می کند.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، این مجموعه پژوهشی را بزرگترین مرکز تحقیقاتی صنعت نفت در کشور و مجموعه ای منحصربفرد در سطح خاورمیانه برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم به عنوان ساختاری بومی با بخش های مختلف صنعت نفت همکاری و به این صنعت خدمت کنیم.

کاتوزیان خاطرنشان کرد: پژوهشگاه صنعت نفت در مطالعات زمین شناسی سطح الارضی دشت گرگان و گنبد از زبده ترین متخصصان خود استفاده خواهد کرد.

قرارداد «مطالعات زمین شناسی سطح الارضی دشت گرگان و گنبد در زیرشاخه های چینه نگاری، رسوب شناسی، فسیل شناسی، تکنوتیک و ژئوشیمی» صبح امروز (یکشنبه، چهارم مهرماه) بین شرکت نفت خزر و پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.  

کد خبر 269733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =