16 هزار خانوار روستایی بوشهر به‌زودی از مزایای گاز برخوردار می شوند

عملیات گازرسانی به 154 روستای استان بوشهر هم اکنون در حال اجراست و با بهره برداری از این طرح‌ها، 16 هزار و 807 خانوار این مناطق از نعمت گاز برخوردار می شوند.

غلامعباس حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: از مجموع 154 روستایی که هم اینک عملیات گازرسانی در آن‌ها تداوم دارد، تعدادی همزمان با دهه فجر و بقیه تا نیمه نخست سال 96 به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: با گازرسانی به این روستاها، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی به ۹۵ درصد می‎رسد.

وی همچنین از توسعه گازرسانی در دیگر مناطق استان خبر داد و گفت: هم اکنون یکی از طرح‌های مهم در حال اجرا، گازرسانی به شهرها و روستاهای بخش ارم، بوشکان و تنگ ارم است.

حسینی ادامه داد: با اجرای ۱۵۰ کیلومتر شبکه شهری و روستایی و نیز ۷۵ کیلومتر خط انتقال، طرح‌های گازرسانی به مناطق یادشده اجرایی می‎شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: گازرسانی به این مناطق با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار اجرا و زمینه برخورداری هفت هزار خانوار از نعمت گاز فراهم می شود.

به گفته وی، تاکنون ۳۳ شهر و ۲۴۵ روستای استان با اجرای بیش از چهار هزار و 976 کیلومتر شبکه شهری و روستایی و افزون بر ۳۵۹ کیلومتر خط انتقال زیر‎‎پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‎اند.

حسینی تاکید کرد: توسعه گازرسانی در مناطق دور افتاده استان بوشهر، افزایش نصب انشعابات، افزایش شمار مشترکان عمده صنعتی و … از دیگر برنامه‎های مهم پیش روی این شرکت به‌شمار می رود که به طور جدی در حال اجراست.

کد خبر 274872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =