۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
  • کد خبر: 639622
قدردانی سپاه پاسداران از شرکت گاز مازندران

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌دلیل گازرسانی به ناوگروه سیدالشهدا (ع) پایگاه نیروگاه شهید سلیمی نکا، از مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، دریادار علیرضا تنگسیری با اهدای لوح سپاس، از قاسمعلی مایلی رستمی همسو با همکاری با پایگاه دریایی ثامن‌الحجج (ع) شمال نیروی دریایی سپاه و گازرسانی به ناوگروه سیدالشهدا (ع) پایگاه نیروگاه شهید سلیمی نکا تجلیل کرد.

در متن این لوح سپاس آمده است:

«ان الله لایضیع اجرالمحسنین (سوره مبارکه توبه، آیه ۱۲۰)

سلام علیکم

حمد و سپاس خداوند متعال را که به ما توفیق عنایت فرمود با تمسک به تعالیم حیات‌بخش قرآن کریم و تبعیت از عترت پاک پیامبر عظیم‌الشأن اسلام صلوات الله علیهم اجمعین و در عصر نورانی حاکمیت ولایت فقیه، حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

هرچند هرگونه تلاش و خدمت که برای رضایت حق تعالی انجام پذیرد، نزد او ارزشمند، ماندگار و مأجور بوده و از تقدیر و تشکر دیگران بی‌نیاز است، لیکن بدین وسیله از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه و خالصانه جنابعالی که با پایگاه دریایی ثامن الحجج (ع) شمال نیروی دریایی سپاه در راستای گازرسانی به ناو گروه سیدالشهدا (ع) این پایگاه (نیروگاه شهید سلیمی نکا) همکاری شایسته‌ای داشتید، تقدیر و تشکر می‌شود.

امید است در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای همواره در دفاع از حریم ولایت و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.»

قدردانی سپاه پاسداران از شرکت گاز مازندران

کد خبر 639622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =