مدیرعامل پالایشگاه آبادان از تحریریه رسانه‌های روابط عمومی وزارت نفت بازدید کرد

مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان در نخستین روز بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تحریریه رسانه‌های روابط عمومی وزارت نفت مستقر در ستاد خبری این رویداد بزرگ نفتی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، حکیم قیم امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) در نخستین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تحریریه شبکه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی (شانا)، هفته‌نامه مشعل و ماهنامه انگلیسی‌زبان ایران‌پترولیوم حاضر شد و از نزدیک در جریان روند اطلاع‌رسانی این رویداد قرار گرفت.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌) به‌مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در این رویداد بزرگ نفتی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

کد خبر 641127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =