سطح ایمنی در پالایشگاه‌های جدید مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش یافت

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گفت: مجتمع گازی پارس جنوبی یک پدیده صنعتی مهم در دنیا است که اجرای دستورعمل‌های HSE نقش موثری در پیشبرد اهداف آن دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، غلامرضا بهمن‌نیا با بیان این‌که با تلاش همه مدیران و متخصصان در حوزه ایمنی باید سطح ایمنی در پالایشگاه‌های جدید پارس جنوبی به یک جایگاه ویژه و ایده‌آل برسد، گفت: مجموعه عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از پدیده‌های بزرگ صنعتی دنیا با اهدافی بسیار بزرگ و روشن است که رهنمودها و پیگیری‌ها مجموعه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) وزارت نفت در این منطقه از ارزش فراوان برخوردار بوده و به همین سبب شاهد رشد و ارتقای سطح ایمنی در منطقه هستیم.

وی با بیان این‌که نقش HSE ارشد و یکپارچه در مجموعه گازی پارس جنوبی بیش از پیش احساس می‌شود، به ابلاغ موضوع برون‌سپاری در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره و اظهار کرد: با رویکرد و ابلاغ برون‌سپاری، وارد مرحله جدیدی از مدیریت پالایشگاه‌ها خواهیم شد و این موضوع نیازمند این است که در رویکردهای جدید وزارت نفت و در حوزه HSE، نقشه راه و دستورعمل‌های تازه‌ای به این مجموعه بزرگ اعلام شود.

بهمن نیا موضوع پدافند غیرعامل و سایبری را از موضوع‌های روز دانست و گفت: شرکت ملی گاز در بحث پدافند غیرعامل متمرکز شده و تاکنون نشست‌های متعددی در این زمینه داشته‌ایم. برنامه‌های بهبود در حوزه پدافند غیرعامل آماده شده و نیازمند اولویت‌بندی و مدیریت خاص است.

کد خبر 283929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =