سازمان ملی استاندارد به‌طور مستمر بر کیفیت بنزین نظارت می‌کند

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان این‌که نظارت این سازمان بر نوع و کیفیت بنزین کم نشده است، گفت: سازمان حفاظت محیط زیست متولی اصلی این موضوع است و سازمان ملی استاندارد نیز با کمک وزارت نفت کنترل‌های لازم را دارد.

به گزارش شانا، نیره پیروزبخت، امروز (شنبه، 20 مردادماه) در نشست با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا نظارت سازمان ملی استاندارد در بنزین و نازل‌های سوخت کم شده است، گفت: نظارت بر بنزین کم نشده است، اما سازمان حفاظت محیط زیست متولی اصلی این موضوع است و سازمان ملی استاندارد با کمک وزارت نفت کنترل‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی افزود: درباره نازل‌های سوخت نیز در تهران و شهرهای دیگر کنترل‌های لازم را انجام می‌دهیم، در ماه‌های اخیر شکایت کمتری در این زمینه به دست ما رسیده است، حتی به صورت سرزده نیز بازرسی‌ها انجام می‌شود، اما موردی دیده نشده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد از در نظر گرفتن بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: در گذشته تولیدکنندگان خود باید هزینه نمونه‌برداری را پرداخت می‌کردند، اما با توجه به شرایط اقتصادی کنونی بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی تضمین شده و هزینه‌ای به تولیدکنندگان بابت نمونه‌گیری تحمیل نمی‌شود.

کد خبر 284097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =