شبکه‌های گازرسانی به نگهداری و مهندسی دوباره نیاز دارد

معاون امور برنامه‌ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز با توجه به روند رو به پایان توسعه زیرساخت و گازرسانی در برخی استان‌ها، بر لزوم برنامه‌ریزی برای نگهداری و مهندسی دوباره شبکه‌های گازرسانی تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، غلامرضا مشایخی درباره روند رو به پایان گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور گفت: توسعه زیرساخت‌ها و گازرسانی به روستاها و شهرها مانند استان خراسان شمالی به پایان رسیده و اکنون لازم است برای افزایش بهره‌وری و مهندسی دوباره برای شبکه گازرسانی سراسر کشور اقدام شود.

وی افزود: منابع انسانی مهم‌ترین سرمایه‌‌های هر سازمانی هستند که به منظور افزایش بهره‌وری باید در جهت افزایش رفاه و آرامش فکری و روحی کارکنان کوشید.

بر اساس این گزارش، درصد گازرسانی شهری و روستایی در سال‌های اخیر با افزایشی خیره‌کننده همراه بوده، به گونه‌ای که پیش‌بینی شده است تا پایان فعالیت دولت دوازدهم میزان گازرسانی شهری به 99 درصد و میزان گازرسانی روستایی به 90 درصد افزایش یابد.

به عنوان نمونه، اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهرها و روستاهای استان خراسان شمالی به ترتیب 100 و 90 درصد است و تا پایان امسال با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به روستاها، پرونده گازرسانی در این استان بسته خواهد شد.

 

کد خبر 284131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =