سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی حکمی جعفر پورفرجودی را به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در حکم محمدرضا موسوی‌خواه به جعفر پورفرجودی آمده است: «با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده شما، به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب می‌گردید.

انتظار دارد با توجه به اهمیت این حوزه در شرکت، با بهره‌مندی از نیروهای متعهد و شایسته، برنامه‌ریزی مناسب، اتخاذ سیاست‌های اطلاع رسانی مداوم، بهره‌گیری از تمام ابزار رسانه‌ای و فرهنگی و تعامل دائمی‌، مثبت و سازنده با اصحاب رسانه به منظور معرفی‌، حفظ و ارتقای جایگاه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اهتمام لازم را به‌عمل آورید.

همچنین با بررسی و تحلیل نظرها و دیدگاه‌های کارکنان، مشتریان، مسئولان، نخبگان و رسانه‌ها راهکارهای لازم به منظور افزایش تعامل مثبت در مجموعه شرکت، ارتباط با مردم، رسانه‌ها و مسئولان و رفع ابهامات احتمالی افکار عمومی در هر مورد اتخاذ و اجرا گردد.

بی تردید همکاری مجدانه همه مدیران و مسئولان ستادی و مناطق با روابط عمومی در زمینه ارائه اطلاعات و گزارش اقدامات و عملکرد مناطق و ستاد با بهره‌گیری از اصول روابط عمومی نوین نقش مؤثرتری در انعکاس به موقع و مطلوب فعالیت‌های شرکت خواهد داشت.

امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام تکالیف و وظایف محوله موفق و موید باشید.»

موسوی‌خواه در پایان از زحمات فاطمه کاهی در مدت تصدی مسئولیت رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 285229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =