اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط‌ عمومی به شرکت پخش

نشان ویژه سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی به پاس عملکرد و مدیریت مؤثر اطلاع‌رسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در زمان جنگ ۱۲ روزه به این شرکت اعطا شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در اختتامیه سمپوزیوم که سه‌شنبه (۱۸ آذر) در محل کتابخانه ملی تهران و با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌ عمومی از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برگزار شد، از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به پاس عملکرد مؤثر اطلاع‌رسانی در بحران تقدیر و نشان ویژه سمپوزیوم به این شرکت اعطا شد.

محسن مؤمنی، رئیس روابط‌ عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های ایران در حاشیه این مراسم گفت: این تقدیر، نتیجه راهبری و تعامل مؤثر کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با مجموعه روابط عمومی، تلاش گروهی کارکنان روابط‌ عمومی در ستاد و مناطق سی‌وهفت‌گانه و همکاری نزدیک با مدیریت‌ها و واحدهای عملیاتی شرکت است. ما متعهدیم تجربه‌های به‌دست‌آمده را مستندسازی کنیم و در بهبود مستمر فرآیندهای اطلاع‌رسانی به‌کار گیریم تا در خدمت مردم و ذی‌نفعان باشیم.

نمی‌توان با مدل‌های سنتی افکار عمومی را مدیریت کرد

محمد گلزاری، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز در این آیین با اشاره به «دفاع ملی ۱۲ روزه» گفت: دیگر نمی‌توان با مدل‌های سنتی و الگوهای شکست‌خورده افکار عمومی را مدیریت کرد. مردم واقعیت‌ها را خودشان می‌بینند، در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و اگر پیام‌های رسمی در مدار اقناع نباشد، کنار گذاشته می‌شود. اقناع، دیگر فرآیندی بالا به پایین نیست و همه ذی‌نفعان، منتقدان و کارشناسان باید امکان اظهارنظر داشته و دولت هم شنونده خوبی باشد.

کد مطلب 1055008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =