کاهش 30 درصدی مصرف بنزین در همدان

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: از زمان شروع سهمیه بندی، 30 درصد در بنزین مصرفی خودروهای استان همدان نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر شده است.

به گزارش شانا، حسن موسوی افزود: براساس دستورالعمل ستاد تبصره 13 خودروهای عملیاتی دستگاه‌های دولتی چون شرکت گاز، آب، برق و اداره راه و ترابری استان، روزانه هر خودرو 20 لیتر سهمیه بنزین دارد و برای کاهش مشکل بنزین مسافربرهای شخصی و آژانس‌ها نیز به ترتیب سهمیه آنان به 20 و 15 لیتر در روز افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: شهر همدان 181 دستگاه سهمیه خودرو سورای ون دارد که تاکنون 35 دستگاه از این خودروها تحویل ناوگان تاکسیرانی شده است.
وی تأکید کرد: 600 دستگاه مینی‌بوس نیز از طریق ارائه تسهیلات بنگاه‌های کوچک و زودبازده به ناوگان حمل و نقل عمومی استان افزوده خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار همدان تعداد جایگاه‌های فعال سی‌ان‌جی استان را 2 جایگاه عنوان کرد و یادآور شد: تا پایان شهریور امسال 24 جایگاه 2 منظوره سوخت خودرو در استان به بهره‌بردرای خواهد رسید.
وی‌ تأکید کرد: برای کمک به مسافرانی که به استان سفر خواهند کرد و دچار کمبود بنزین می‌شوند هیچ نگرانی وجود ندارد و تمهیدات لازم اندیشیده شده است و تا خروج از استان و رسیدن به مقصد بعدی بنزین به آنان ارائه می‌شود. 
کد خبر 110047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =