ابلاغ حکم تاسیس ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات وزارت نفت

احکام تاسیس ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر برخی از شرکت ها و واحدهای ستادی زیر مجموعه وزارت نفت، با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کل کشور، ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار شانا، حجة‌الاسلام والمسلمین صادق زاده صبح امروز (چهارشنبه 10 مرداد) در احکامی جداگانه‌ تاسیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را در شرکت ملی نفت ایران، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور و سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت، به این واحدها ابلاغ کرد.

در این جلسه که با حضور علی محمدی، معاون و‌زیر نفت در امور هماهنگی و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر وزارت نفت و چند نفر از مسئولان واحدهای ستادی امر به معروف و نهی از منکر در وزارت نفت تشکیل شده بود، بر ضرورت فعالیت هر چه بیشتر و منسجم‌تر این واحدها در ادارات دولتی تاکید شد.

محمدی در این جلسه با اشاره به تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ابتدای ابلاغ آن در وزارت نفت، تاکید کرد: هم اکنون علاوه بر ستاد مرکزی در ساختمان مرکزی وزارت نفت،‌ تمام شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت نیز دارای این ستاد بوده و مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: در ابتدا تصور می‌شد که ستاد مرکزی وزارت نفت، فعالیت های مربوط به امر به معروف و نهی از منکر در شرکت ملی نفت را نیز انجام خواهد داد، اما در جلسه‌ای که با آقایان غلامحسین نوذری، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و محمدصادق بخشیان، مدیر امور اداری این شرکت برگزار شد، بر ضرورت تاسیس ستادی مستقل برای شرکت ملی نفت ایران تاکید و امروز حکم تاسیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شرکت ملی نفت نیز ابلاغ خواهد شد.

در پایان این جلسه همچنین با اهدای هدایایی از واحدهای برتر امر به معروف و نهی از منکر وزارت نفت حضور رئیس این ستاد، قدردانی شد.

کد خبر 111073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =