15 پروژه فنی، مهندسی و عمرانی در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از افتتاح 15 پروژه فنی، مهندسی و عمرانی در این شرکت در هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) خبر داد.

به گزارش شانا در مناطق نفت خیز جنوب، مهندس سیف الله  جشن ساز گفت: پروژه های فنی و مهندسی با هدف حفظ ظرفیت و نگهداشت توان تولید نفت و گاز و پروژه های عمرانی به منظور پشتیبانی از تولید و کمک به عمران مناطق نفت خیز اجرایی می شوند.

 

وی با اشاره به این که این پروژه ها شامل استان خوزستان می شوند، افزود: برای اجرای این پروژه ها 171 میلیارد و 251 میلیون ریال هزینه شده است.

 

مهندس جشن ساز احداث مخزن در واحدهای بهره برداری شماره یک اهواز و آب تیمور و تفکیک کننده نفت و گاز در واحد بهره برداری شماره 2 اهواز را در زمره پروژه های فنی و مهندسی اعلام کرد و گفت: احداث مجتمع فرهنگی ورزشی شهرستان ایذه و تعمیر، بهسازی و روکش آسفالت جاده دزفول به شهیون از پروژه های عمرانی عام المنفعه هستند که در این هفته بهره برداری خواهند شد.

 

وی احداث بلوار حدفاصل میدان غدیر تا مرکز سپاه شهرستان امیدیه، تعریض جاده های دسترسی به چاه ها و تاسیسات نفت و گاز آغاجاری، ساخت انبار لوله در اهواز و ترمیم، تسطیح و آسفالت راه های ارتباطی چاه های هفتکل و نفت سفید را از دیگر پروژه های عمرانی آماده بهره برداری این شرکت برشمرد.

 

به گزارش شانا، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تولید روزانه 3 میلیون و 200 هزار بشکه نفت خام،  115 میلیون متر مکعب گاز و حجم بالایی مایعات گازی و نفتا، جایگاه بسیار مهمی در تولید نفت، گاز و مایعات گازی در کشور دارد.

 

حوزه فعالیت این شرکت در گستره ای به وسعت حدود 400 هزار کیلومتر مربع در استان خوزستان و بخش هایی از استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد متمرکز است.

کد خبر 112735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =