ساخت 6 هزار و 346 قطعه در کارگاه مرکزی شرکت نفت و گاز شرق

6 هزار و 346 قطعه با صرفه جویی حدود 12 میلیارد و 692 میلیون ریال سال گذشته در کارگاه مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ساخته شد و در اختیار مناطق عملیاتی خانگیران و گنبدلی قرار گرفت.

رئیس تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در گفت و گو با خبرنگار شانا افزود: در مدت یاد شده، تعمیر و بازسازی بدنه شیرهای کنترل به تعداد 12 عدد انجام شد و مراحل طراحی سیستم SCADA ( کنترل نظارتی و اکتساب اطلاعات ) به پایان رسیده و در حال انتخاب پیمانکار است.

علی زنجانی افزود: تعمیر اساسی 95 مورد شیر اطمینان، کسب دانش فنی و طراحی برای ساخت قطعات داخلی شیر اطمینان و تهیه فنر با کیفیت عالی از داخل کشور، همچنین نقشه کشی و ساخت ادوات درون چاهی، سرچاهی و تعمیر قطعات حفاری، از دیگر فعالیت های کارگاه مرزی شرکت نفت و گاز شرق است.
وی تصریح کرد: در سال گذشته هزار و 743 مورد دستور کار در واحدهای مختلف این شرکت گرفته شده است. 
وی اظهار داشت: اداره تعمیرات و نگهداری شرکت نفت و گاز شرق، مسئولیت نگهداری و تعمیر تمام ادوات و تجهیزات مکانیکی، برقی و ابزار دقیق و سیستم های کنترل تاسیسات در دو منطقه گازی خانگیران و گنبدلی را به عهده دارد.

زنجانی ادامه داد: این منطقه به علت تولید گاز ترش (36000 PPM به میزان H2S) و سمی بودن آن از نظر ایمنی از حساسیت بالایی برخوردار است و از نظر خوردگی گاز H2S انجام تعمیرات پیشگیرانه و بازدیدهای دوره ای، اهمیت ویژه ای دارد.

 

کد خبر 113907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =