بیش از 300 شکوائیه و درخواست مردمی در حوزه وزارت نفت بررسی شد

مدیرکل بازرسی وزارت نفت گفت: طی سفرهای رئیس جمهوری در دور دوم به شش استان کشور از ابتدای سال جاری تاکنون، 316 شکوائیه و درخواست مردمی در حوزه وزارت نفت بررسی شده است.

مهندس حسین شیوا در گفت و گو با خبرنگار شانا افزود: این تعداد درخواست مردمی با حضور معاونان منابع انسانی و امور حقوقی و مجلس و مدیران صنعت نفت در شش استان بوشهر، هرمزگان، خراسان رضوی، قم، همدان و گلستان بررسی شد و هم اکنون در دست رسیدگی است.

وی ادامه داد: همچنین در هر یک از سفرهای استانی در دور دوم، با تشکیل کارگروه تخصصی در مراکز شش استان یاد شده، با حضور مدیران صنعت نفت، روند پیشرفت مصوبات مربوط به صنعت نفت نیز بررسی شده است.

شیوا با اشاره به درخواست های ارائه شده مردمی در دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهوری خاطر نشان ساخت: در استان های بوشهر، هرمزگان، خراسان رضوی، قم، همدان و گلستان به ترتیب، 67، 104، 64، 24، 25 و 32 درخواست و شکوائیه مردمی بررسی شده و در دست رسیدگی است.

مدیرکل بازرسی وزارت نفت درباره نحوه پاسخگویی و رسیدگی به درخواست ها و شکوائیه های مردمی، توضیح داد: درخواست ها و شکوائیه ها، نخست با مدیران صنعت نفت در استان های یاد شده مطرح و پس از اخذ نظر کارشناسی آنان، از سوی معاونان وزیر نفت دستور رسیدگی صادر می شد.

شیوا، تقاضای اشتغال به کار، تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار، عدم تسویه حساب برخی کارکنان از سوی پیمانکار و درخواست گازرسانی را از عمده درخواست های مردمی در دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهوری به شش استان یاد شده ذکر کرد.

وی همچنین با اشاره به سفر اخیر وزیر نفت به استان گلستان در چارچوب دور دوم سفر استانی رئیس جمهوری، خاطر نشان کرد: برخی مردم استان گلستان نسبت به میزان بالای مبلغ قبوض گاز مصرفی در زمستان سال گذشته گله مند بودند که وزیر نفت با معافیت خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد از پرداخت قبوض گاز مصرفی موافقت کرد.

کد خبر 130330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =