کنفرانس بین المللی توسعه نظام تامین مالی برگزار می شود

کنفرانس بین المللی توسعه نظام تامین مالی در ایران، در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود.

به گزارش شانا، کنفرانس بین المللی توسعه نظام تامین مالی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف بانک توسعه اسلامی، یکی از موسسات وابسته به آن (مرکز تحقیقات و آموزش های اسلامی IRTI) و برخی نهادهای معتبر مالی و صنعتی داخل کشور با رویکرد نوآوری های مالی در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود.

توجه به نوآوری های مالی و تامین پشتوانه های علمی و پژوهشی در راستای سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه که اخیرا توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، از مهم ترین رویکردها و ویژگی های طراحی و اجرای این برنامه بوده است.

تبیین نقش تفصیلی بخش مالی در قالب بسته های سیاسی برنامه پنجم توسعه و طراحی استراتژی توسعه نظام مالی و تامین مالی کشور که در چارچوب آن بتوان نقش بانک ها، واسطه های مالی و سایر نهادها و ابزارهای مالی را برای نیل به رشد غیر تورمی متناسب با اهداف سند چشم انداز 20 ساله تبیین کرد، از مهمترین دلایل ضروری بودن برگزاری این برنامه ذکر شده است.

بنا بر اعلام دبیرخانه این کنفرانس، آشنایی و بهره گیری از تجارب مدیران و کارشناسان داخلی و خارجی، مرور و بررسی سیاست های کلان و برنامه های دولت و همچنین سازمان ها و شرکت ها در رابطه با تامین مالی، استفاده از دانش روز جهانی در زمینه تامین مالی، بیان دیدگاه ها و نیازمندی های تامین مالی صنایع کشور از اهم مطالبی است که در این کنفرانس به آن پرداخته خواهد شد.

از عمده برنامه هایی که در این کنفرانس مد نظر خواهد بود ارائه برنامه ها و سیاست های دولت و تصمیم گیران جهت توسعه نظام تامین مالی در قالب سخنرانی های کلیدی، انتقال تجربیات شرکت ها و موسسات داخلی و برخی شرکت های معتبر بین المللی در حوزه الگوها و شیوه های تامین مالی در قالب ارائه مقالات تخصصی، برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی یک روزه و دو روزه با همکاری نهادهای معتبر بین المللی خواهد بود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.irfinance.ir مراجعه کرده و یا با تلفن های 66524826 و 66524827 تماس حاصل کنند.

کد خبر 138210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =