اجرای 10 پروژه در مناطق نفت خیز جنوب با بیش از 186میلیارد ریال اعتبار

10 پروژه بهسازی و توسعه محل چاه های نفت و گاز، توپک رانی، توسعه کارخانه های گاز و گاز مایع و نصب تلمبه درون چاهی در حوزه های عملیاتی مناطق نفت خیز جنوب با صرف بیش از 186 میلیارد ریال اعتبار با تلاش کارکنان مناطق نفت خیز جنوب اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب این تعداد پروژه در میادین نفتی بی بی حکیمه، پازنان، گچساران، رگ سفید و نفت سفید، اهواز، مارون، مسجد سلیمان و دو کارخانه گاز و گاز مایع 900 و 1000 در حوزه عملیاتی شرکت های بهره برداری نفت و گاز گچساران، آغاجاری، کارون، مارون و مسجد سلیمان اجرا می شود.

با انجام این پروژه ها دسترسی به محل چاه های شماره چهار و 140 میدان بی بی حکیمه، چاه شماره 285 میدان پازنان، چاه های شماره 154 و 198 میدان رگ سفید، چاه شماره 195 میدان گچساران و چاه شماره 30 میدان نفت سفید با اجرای عملیات زیر اساس و نصب تجهیزات ایمنی تسهیل می شود.

همچینن با انجام یک پروژه به صورت PC، بسته های لوله هشت دستگاه مبدل پوسته و لوله در کارخانه های گاز و گاز مایع 900 و 1000 با صرف بیش از هشت میلیارد ریال اعتبار تعویض می شود.

برای انجام این پروژه علاوه بر تعویض مبدل های پوسته و لوله هشت دستگاه یادشده، بسته تیوپ های این دو کارخانه ساخته می شود و با بررسی نقشه های موجود و تهیه نقشه کارگاهی، آزمایش ایستایی مبدل ها در محل دو کارخانه یاد شده در حوزه عملیاتی نفت و گاز آغاجاری انجام می شود.

همچنین با هدف انجام عملیات اجرایی و ارائه خدمات به منظور آماده یازی خطوط نفت و گاز شرکت های بهره برداری نفت و گاز مارون، کارون و مسجد سلیمان، جهت بازرسی با استفاده از عملیات  توپکرانی، پروژه انجام اصلاحات و آماده سازی خطوط لوله برای توپکرانی هوشمند در مناطق یاد شده به روش PC اجرا می شود.

این پروژه مهم با صرف بیش از 117 میلیارد ریال اعتبار در مدت 30 ماه در حوزه های عملیاتی شرکت های بهره برداری نفت و گاز اهواز، مارون و مسجد سلیمان انجام می شود.

همچنین با اجرای پروژه ای دیگر، عملیات پشتیبانی نصب تلمبه درون چاهی در چاه شماره 231 میدان اهواز به صورت PC با ساخت مخزن آب، سیستم روشنایی و ابنیه لازم با صرف بیش از 800 میلیون ریال انجام می شود.

کد خبر 138747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =