تقدیر از برگزیدگان برتر چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم

با حضور مهندس سید نورالدین شهنازی زاده، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و اعضای هیئت مدیره این شرکت امروز (24 اسفندماه) از برگزیدگان برتر چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان خراسان رضوی، مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات سراسری مفاهیم، حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم بعدازظهر امروز (شنبه 24 اسفند) دقایقی پیش با حضور مهندس سیدنورالدین شهنازی زاده، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و دیگر مدیران ارشد این شرکت، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مهندس شهنازی زاده پس از تجلیل از همسران جانبازان بیش از 66 درصد در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، گفت: پیامبر اکرم (ص) شمار مراتب بهشت را برابر با تعداد آیه های قرآن (6236 آیه) ذکر کرده اند و این یعنی به تعداد آیه هایی که خوب بخوانیم، خوب بفهیم و خوب به آن عمل کنیم، درجه ای از درجه های بهشت را به دست خواهیم آورد؛ اما متاسفانه در دنیای امروز زندگی ما بیشتر صرف امور زود گذر و دنیوی شده است.

مهندس شهنازی زاده ادامه داد: امام خمینی (ره) نیز در بخشی از وصیت خود قرآن را کامل ترین دستورالعمل مادی و معنوی زندگی انسان ها معرفی کرد که با استفاده از فرمان و احکام آن هیچ پرسشی در زندگی بشر بی پاسخی نخواهد ماند.

شهنازی زاده تاکید کرد: صراحت قرآن سبب خیر و برکت خانواده و رونق کارها شده است و به همین دلیل از قرآن باید به عنوان دستورالعمل مادی و معنوی در زندگی استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر این که همواره باید تازگی و شگفتی های قرآن را به یاد داشته باشیم، اظهار داشت: تنها در این صورت است که تفاوت زندگی برتر کسانی که به قرآن عمل می کنند نسبت به سایر افراد مشخص می شود و بر این اساس ترویج و عمل به قرآن در زندگی خانوادگی و اجتماعی مهم ترین انگیزه حافظان و قاریان قرآن است.

در پایان چهاردهمین دوره مسابقات سراسری مفاهیم، حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به برگزیدگان رشته های مختلف قرآنی (مفاهیم، حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم) لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

کد خبر 139841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =