بازدید اعضای دیوان محاسبات کشور از تاسیسات نفتی منطقه خارگ

شانا _ گروه نفت: اعضای دیوان محاسبات کشور روز سه‌شنبه(27 مرداد ماه) از تاسیسات نفتی منطقه خارگ و سکوی ابوذر شرکت نفت فلات قاره ایران بازدید کردند.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه خارگ، در این برنامه که با حضور مدیرعامل و برخی از مدیران و روسای ستادی شرکت انجام شد، جمعی از اعضای دیوان محاسبات ضمن بازدید از تأسیسات عملیاتی نفتی منطقه خارگ، از نزدیک با روند فعالیت‌ها و تولید نفت توسط شرکت نفت فلات قاره ایران آشنا شدند.

در ابتدای ورود به منطقه خارگ، مهندس زیرکچیان‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، گزارشی از روند فعالیت‌های این شرکت ارائه کرد، سپس مهندس قاضی، رئیس منطقه خارگ نیز در سخنانی به نمودار سازمانی، مشکلات موجود و اقدام های انجام شده در منطقه اشاره کرد و گفت: کمیته ویژه‌ای در مورد تهیه وسایل و تجهیزات مورد نیاز منطقه تشکیل شده و با تعیین اولویت‌های خرید، بودجه مورد نیاز تامین می‌شود.

در ادامه، اعضای دیوان محاسبات بازدیدی از تاسیسات نفتی درود 3 ، پایانه نفتی خارگ و کشتی حمل نفت به عمل آوردند و پرسش هایی در مورد فعالیت‌های جاری کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران مطرح کردند که مدیرعامل و سایر مدیران این شرکت به آن پاسخ دادند.

همچنین در ادامه، بازدیدی از سکوی ابوذر برنامه‌ریزی شده بود که اعضای دیوان محاسبات و مدیران شرکت نفت فلات قاره ایران با هلی‌کوپتر عازم این سکوی نفتی شدند. در جریان این بازدید نیز بخش‌های مختلف سکو بررسی و به پرسش های اعضای دیوان محاسبات در موارد مختلف چگونگی و میزان تولید از این سکو پاسخ داده شد.

بر اساس این گزارش، پایان بخش بازدید اعضای دیوان محاسبات از منطقه خارگ، جلسه‌ای بود که در ساعات پایانی روز سه‌شنبه با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی شرکت نفت فلات قاره ایران برگزار شد و مسئولین منطقه نیز در آن حضور داشتند.

در این جلسه بار دیگر مسائل و مشکلات منطقه و تولید نفت از میادین نفتی منطقه خارگ مطرح و گزارش تازه‌ای به اعضای دیوان  محاسبات ارائه شد.

کد خبر 145493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =