70 درصد درخواست‌های مردمی در حوزه نفت بررسی شد

شانا _ دولت: طی دو دوره سفرهای استانی هیئت دولت به ریاست رئیس جمهوری، 70 درصد درخواست‌های مردمی در حوزه صنعت نفت به طور کامل بررسی و از این تعداد بیش از 30 درصد پاسخ مثبت دریافت شده است.

معاون پارلمانی وزارت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شانا افزود: عمده درخواست‌ها از وزارت نفت مربوط به مشکلات جایگاه‌های CNG و سایر فرآورده‌های پتروشیمی از جمله بنزین، مشکلات گاز رسانی به مناطق و همچنین مشکلات اداری بوده ‌است.

علی مروی که در سفر اخیر هیئت دولت به خراسان رضوی به عنوان نماینده وزیر نفت حاضر بوده، این سفر را با دستاوردهای بسیاری برای دولت و مردم استان همراه دانست و افزود: حدود 40 درصد از درخواست‌ها از نظر قانونی اجرایی نبود و مابقی در دست بررسی است.

وی با بیان این که وزارت نفت در زمان برگزاری سفرهای استانی هیئت دولت کمترین میزان مراجعات و درخواست‌های مردمی را داشته، این امر را نشان دهنده تلاش بی‌وقفه مدیران استانی وزارتخانه دانست.

معاون پارلمانی وزارت نفت افزود: در سفرهای استانی همواره یکی از مدیران وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی به عنوان نماینده تام الاختیار آن مجموعه باید در استان حاضر شود و مشکلات و درخواست‌های مردمی را رسیدگی کند.


کد خبر 148424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =