۲۷ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۴
  • کد خبر: 150089
شرکت ملی حفاری ایران 30 ساله شد

اهواز _ شانا _ گروه نفت: آیین سی‌امین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران فردا شنبه 28 آذر در اهواز برگزار می‌شود.

رئیس روابط عمومی این شرکت در گفت وگو با خبرنگار شانا در اهواز، اظهار داشت: در این آیین معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و شماری از مدیران ارشد این وزارتخانه، مدیران عامل شرکت های نفتی، مقامات استانی و نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی حضور دارند.
 
محمد داودی، افزود: در ادامه هفتمین نمایشگاه  تخصصی صنعت حفاری طی آیینی در بولوار پاسداران، ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری ایران افتتاح خواهد شد.

وی گفت: این نمایشگاه در فضایی پوشیده و روباز به مساحت 6 هزار متر مربع برپا شده و در آن نزدیک به 120 شرکت و سازنده بزرگ از مجموعه های سازندگان و تولید کنندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت کشور حضور دارند.

داودی، با اشاره به این که شمار غرفه های نمایشگاه هفتم در مقایسه با نمایشگاه پیش30 درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: همچنین فضای اختصاص یافته نیز 50 درصد در قیاس با وسعت نمایشگاه ششم بیشتر است.

ویژگی‌های هفتمین نمایشگاه
رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، ویژگی های هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری را با شش دوره نمایشگاه ها پیشین فراگیر تر دانست و توضیح داد: از جمله این ویژگی حضور سه بانک مهم کشور شامل ملی، ملت و تجارت است که با داشتن فضای مناسب نسبت به ارائه خدمات بانکی و اطلاعات مختلف در زمینه تسهیلات، گشایش ال.سی، حمایت های بانکی و دیگر خدمات به سازندگان اقدام می کنند.

وی، همچنین گفت چند ناشر کتب تخصصی صنعت حفاری که آخرین انتشارات در سطح جهان را در باره این صنعت مهم و پیچیده در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهند، دانشگاه‌های مختلف از جمله شهید چمران اهواز، تهران، امیرکبیر و جهاد دانشگاهی خوزستان و تعدادی از نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی تولید کنندگان قطعات حفاری در نمایشگاه حاضر خواهند شد.

داودی، گفت: در هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری که از  شنبه  28 آذر تا سه شنبه اول دی  همه روز از ساعت 9 تا 17 برای بازدید عموم دایر است، شماری قطعات و تجهیزات کاربردی ساخت داخل صنعت حفاری رونمایی می‌شود.

هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری توسط روابط عمومی و اداره پژوهش و فناوری شرکت با همکاری انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان و شرکت آرمان تامین پژوه برگزار شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در این نمایشگاه که در زمینه‌های مختلف صنعت حفاری به‌ویژه ساخت قطعات، تامین کالا و مواد، خدمات مهندسی و بازرسی فعالیت دارد با تشکیل جلسات و نشست‌هایی ضمن ارائه نیازهای بخش های مختلف شرکت، نسبت به تعامل با سازندگان داخلی و تبادل اطلاعات درباره توانمندی ها و امکانات آنان مبادرت خواهد شد.

وی، بازدید از دستگاه های حفاری، برگزاری میزگرد تلویزیونی با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و شماری از صنعتگران عرصه صنعت نفت و همایش پیشکسوتان با حفاران جوان و پروازهای هواپیماهای مدل را از برنامه‌ های پیش بینی شده در برگزاری این مناسبت برشمرد.

شرکت ملی حفاری ایران از شرکت های بالادستی تابع شرکت ملی نفت ایران است که اول دی ماه سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره)  تاسیس شد.

ناوگان عملیاتی این شرکت هم اکنون با در اختیار داشتن بیش از 60 دستگاه حفاری خشکی و دریایی و بیش از 16 هزار نیروی فنی و تخصصی، با بهره گیری از تجهیزات و امکانات استاندارد توان عملیات حفاری و خدمات ویژه ، قدرترین شرکت حفاری در خاورمیانه است.

این شرکت همسو با وظایف ذاتی خود، در جهت بومی سازی این صنعت مهم و پیچیده گام برداشته و ضمن موفقیت در تولید انبوه بیش از 13 هزار قطعه پرمصرف با همیاری سازندگان داخلی، ساخت دستگاه های حفاری سنگین خشکی را در برنامه های کلان خود تعریف و تاکنون با کمک شرکت ها و مجتمع های بزرگ صنعتی کشور موفق به ساخت سه دستگاه حفاری شده است.

کد خبر 150089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =