حمایت قاطع کمیسیون انرژی از برنامه‌های عمرانی وزارت نفت

شانا _ مجلس: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از حمایت قاطع کمیسیون انرژی از برنامه‌های عمرانی وزارت نفت خبر داد.

عبدالله کعبی به خبرنگار شانا در مجلس گفت: وزیر نفت در جلسه غیر علنی یکشنبه (19 اردیبهشت)‌ مجلس شورای اسلامی، همچنین نشست شامگاه گذشته با اعضای کمیسیون انرژی، برنامه‌های خوبی در حوزه صنایع بالا و پایین دستی نفت ارائه کرد که با استقبال نمایندگان عضو کمیسیون انرژی روبرو شد.

وی تصریح کرد: مهم ترین برنامه‌ میرکاظمی در حوزه اکتشاف و بهره‌برداری از میدان‌های مشترک نفت و گاز بود که کمیسیون انرژی به صورت قاطع از برنامه‌های وزارت نفت در این زمینه حمایت کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهم ترین نیاز کنونی صنعت نفت و گاز کشور، جذب سرمایه و توسعه بهره‌برداری از میدان های مشترک است که خوشبختانه با حضور سیدمسعود میرکاظمی در وزارت نفت، تحرک بسیار خوبی در این حوزه دیده می‌شود که مورد تایید کمیسیون انرژی قرار دارد.

کعبی در پایان با تاکید بر این که رفع مشکلات فراروی صنعت نفت و گاز کشور نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌های مربوط است، گفت:‌ مجلس شورای اسلامی و نمایندگان حاضر در خانه ملت، بارها آمادگی خود را برای کمک به دولت و وزارت نفت برای رفع موانع و مشکلات پیش رو اعلام کرده‌اند.


کد خبر 153767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =