ملاقات مردمی معاون وزیر نفت با مردم شمال تهران

شانا _ گروه دولت: معاون پارلمانی وزیر نفت صبح فردا (پنج شنبه 6 آبان) با مردم شمال تهران دیدار خواهد کرد و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا در دولت، کارگروه رسیدگی به شکایت های مردمی ریاست جمهوری در حوزه نفت صبح فردا در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد و ضمن گفت و گوی مستقیم با شهروندان مناطق یک، دو و سه پایتخت، اقدام های لازم را برای رفع مشکلات آنها انجام خواهند داد.

این کارگروه به سرپرستی علی مروی، معاون پارلمانی وزارت نفت، تشکیل و به همه مشکلات و شکایات مردمی مربوط به این وزارتخانه رسیدگی و دستورهای لازم برای رفع آن صادر خواهد شد.

شهروندان مناطق یک تا سه شهر تهران صبح روز پنج شنبه (6 آبان) جاری می‌توانند با حضور در اردوگاه شهید باهنر مشکلات خود را با اعضای کارگروه فوق در میان بگذارند.

این جلسه از ساعت 8 تا 16 روز پنج شنبه در محل اردوگاه شهید باهنر واقع در نیاوران – خیابان شهید باهنر – خیابان فیضیه برگزار خواهد شد و متقاضیان می‌توانند همه مسائل مربوط به وزارت نفت را با حضور در این جلسه با اعضای کارگروه رسیدگی به شکایت های مردمی ریاست جمهوری در حوزه نفت در میان بگذارند.

 

 

کد خبر 160194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =