نشست روسای روابط عمومی 4 شرکت اصلی با روابط عمومی های تابعه برگزار شد

شانا _ گروه گاز: روسای روابط عمومی چهار شرکت اصلی وزارت نفت، شامگاه روز شنبه (6 آذر) در نشست های جداگانه با روسای روابط عمومی شرکت های تابعه، رئوس برنامه های لازم برای ارتقای عملکرد روابط عمومی های صنعت نفت را به بحث و هم اندیشی گذاشتند.

به گزارش خبرنگار شانا، ضرورت تدوین الگوی ایرانی اسلامی روابط عمومی با محوریت صنعت نفت، تغییر دیدگاه مدیران شرکت های تابعه وزارت نفت در باره روابط عمومی و اعتماد بیش از پیش به این بخش از سازمان، همچنین ضرورت حضور روسای روابط عمومی در نشست های هیئت مدیره شرکت ها به منظور بهبود نظام اطلاع رسانی و اطلاع یابی، از مهم ترین محورهای مطرح شده در نشست مشترک شمس الله جشنی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پتروشیمی ایران، با روسای روابط عمومی شرکت های تابعه بود.

همچنین ارائه گزارش گردهمایی روابط عمومی های صنعت نفت به مدیران شرکت های تابعه این صنعت به منظور حمایت از برگزاری این گونه همایش ها، تهیه برنامه آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی های صنعت نفت، برنامه ریزی به منظور عضویت روسای روابط عمومی های صنعت نفت در انجمن روابط عمومی ایران و شرکت روسای روابط عمومی در دوره های آموزشی مورد تایید وزارت علوم، از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست مشترک بود.

بر اساس این گزارش، سید علیرضا سادات میر، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، نیز در نشست با روسای روابط عمومی شرکت های تابعه این شرکت به بیان دیدگاه ها و ارزیابی نقاط قوت و ضعف آنها پرداخت.

آشنایی کلی با روابط عمومی های حوزه پالایش و پخش فرآورده های نفتی، همکاری روابط عمومی های شرکت های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با سازمان صدا و سیما به منظور اطلاع رسانی در باره طرح هدفمند سازی یارانه ها، همگرایی و هم افزایی روابط عمومی ها در حوزه سایت الکترونیک مجموعه شرکت ها، اطلاع رسانی اخبار حوزه پالایش و پخش فرآورده های نفتی در قالب پیامک و تاکید بر فعالیت های فرهنگی، از مهم ترین محورهای مطرح شده در نشست یاد شده بود.

در این نشست همچنین بر اطلاع رسانی در زمینه های مختلف با رویکرد هدفمند سازی یارانه های حامل های انرژی، پوشش فعالیت های مجموعه شرکت های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و توجه به بحث آموزش برای روابط عمومی های شرکت های تابعه تاکید شد.

بر پایه این گزارش، تفاهم شرکت ملی گاز ایران با وزارت آموزش و پرورش برای ارائه مطالب مرتبط با صنعت گاز در کتاب های درسی، ایجاد رشته های تحصیلی مرتبط با صنعت گاز در دانشگاه های کشور، آموزش همگانی نحوه صحیح مصرف گاز، متناسب با فرهنگ هر استان و همکاری شرکت های گاز استانی برای تهیه برنامه های تلویزیونی و رادیویی در زمینه اصلاح الگوی مصرف، از محورهای مطرح شده در نشست مشترک روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران بود.

برگزاری کلاس های آموزشی برای روسای روابط عمومی شرکت های گاز استانی، ارتقای تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری روابط عمومی های شرکت های گاز استانی، برگزاری نمایشگاه و کارگاه های آموزشی مرتبط با صنعت گاز در استان های کشور، ادامه تحصیل روسای روابط عمومی های شرکت های تابعه صنعت نفت، شرح وظایف روابط عمومی ها در سازمان ها و شناسایی مصرف کنندگان کم مصرف گاز و تقدیر از آنها، از دیگر مسائل مطرح شده در نشست یاد شده است.

بر اساس این گزارش، اسحاق رویور، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، نیز در نشست مشترک با روسای روابط عمومی شرکت های تابعه این شرکت، اصلاح ساختارهای سازمانی روابط عمومی های شرکت تابعه شرکت ملی نفت ایران، برگزاری دوره های آموزشی مرتبط برای کارکنان روابط عمومی های صنعت نفت، برگزاری نمایشگاه های استانی برای ارائه دستاوردهای صنعت نفت در داخل و خارج از کشور، اطلاع رسانی و به روزرسانی سایت های شرکت های تابعه و هماهنگی بیشتر با اداره کل روابط عمومی وزارت نفت را از جمله محورهای مطرح شده در این نشست مشترک برشمرد.

سومین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی صنعت نفت با محوریت هدفمندی سازی یارانه ها که از شنبه (6 آذر) آغاز به کار کرد، دیروز (یکشنبه 7 آذر)  با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.

کد خبر 161842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =