تلاش برای ارتقای روابط عمومی صنعت نفت ایران در میان کشورهای اوپک

شانا _ گروه نفت: حسین پرسان گفت: هدف روابط عمومی صنعت نفت رسیدن به جایگاه برتر میان کشورهای عضو اوپک و منطقه خاورمیانه است که این امر با تلاش جمعی تمام روابط عمومی های صنعت نفت محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، حسین پرسان بعدازظهر امروز دوشنبه (25 بهمن) در نخستین دوره آموزشی تدوین برنامه استراتژیک روابط عمومی صنعت نفت اظهار داشت: هم اکنون مشکلات و چالش های زیادی در سطح روابط عمومی های کل کشور وجود دارد که می بایست برای برون رفت از این وضعیت راه حل های مناسبی اتخاذ شود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با تاکید بر ضرورت تعریف برنامه ای جامع، علمی و حرفه ای در روابط عمومی صنعت نفت گفت: آمیختگی وظایف روابط عمومی با سایر بخش ها، استاندارد نبودن آموزش های لازم برای ارتقاء و توانمند سازی کارکنان، از جمله آفت های مهم در این حوزه است.

پرسان فقدان برنامه ریزی در روابط عمومی صنعت نفت را وجود کارها و برنامه های روزمره دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده می بایست برنامه ریزی و راهبردی بلندمدت تدوین شود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت برگزاری و تداوم دوره های آموزشی برای مدیران روابط عمومی صنعت نفت را ضروری دانست و گفت: امیدواریم این دوره ها به تربیت مدیران قابل منجر شود.

بر اساس این گزارش، دکتر حسین ایرانمنش، رئیس موسسه مطالعات بین المللی انرژی نیز در این مراسم اظهار داشت: هم اکنون این موسسه در حال تدوین سند راهبرد صنعت نفت، سند توسعه منابع انسانی صنعت نفت و همچنین طرح بازآرایی ساختار شرکت ملی نفت است.

وی با بیان اینکه اطلاعات لازم و پایه ای برای تدوین برنامه های جامع برای صنعت نفت در موسسه مطالعات بین المللی انرژی فراهم است، گفت: روابط عمومی هم اکنون در فضای صنعت نفت قرار دارد و تدوین اهداف بلندمدت برای این حوزه ضروری است.

ایرانمنش با بیان اینکه برای دوره های آموزشی مدیران روابط عمومی صنعت نفت از مجرب ترین اساتید کشور در حوزه برنامه های استراتژیک استفاده می شود، گفت: این برنامه ها به مثابه آمادگی و زمینه سازی برای افزایش کارایی نیروی انسانی در صنعت نفت است.

وی با تاکید بر وجود چشم انداز در حوزه روابط عمومی صنعت نفت گفت: یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها ایجاد ارتباط میان صنعت و بدنه جامعه است.

کد خبر 166110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =