۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳
  • کد خبر: 170238
کمیته جلوگیری از آلودگی هوای عسلویه تشکیل شد

شانا _ گروه نفت: رئیس ارشد اچ.اس.یی منطقه ویژه پارس از تشکیل کمیته جلوگیری از آلودگی هوای عسلویه به منظور اجرای فرامین مقام معظم رهبری در سالم سازی محیط زیست پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس، حسن آخوندی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در جمع کارکنان پارس جنوبی برای تلاش مسئولان در حوزه محیط زیست گفت: کمیته جلوگیری از آلودگی هوای عسلویه، برای اجرایی کردن فرامین معظم له و به دستور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، به منظور جلوگیری از آلودگی هوای عسلویه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: نخستین نشست این کمیته با حضور نمایندگانی از پژوهشگاه صنعت نفت، اچ.اس.یی وزارت نفت و چهار شرکت اصلی، همچنین روسای بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس برگزار می شود.

آخوندی با تاکید بر انجام فعالیت های پژوهشی در حوزه سلامت و محیط زیست در منطقه ویژه پارس گفت: در نخستین نشست این کمیته، اعضا در باره گستره و کیفیت فعالیت های پژوهشی در این حوزه مهم بحث و تبادل نظر می کنند.

رئیس ارشد اچ.اس.یی منطقه ویژه پارس افزود: طرح های پژوهشی در حوزه اچ.اس.یی باید رویکرد کاربردی خود را حفظ کند و منجر به سرمایه گذاری و اجرای پروژه های متعدد برای سالم سازی محیط زیست منطقه ویژه شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی منطقه ویژه پارس، مقام معظم رهبری در بیانات خود در جمع کارکنان صنعت نفت عسلویه فرمودند: " در همین منطقه‌ عسلویه - در این دو تا مرکز مهم بشرى و انسانى عسلویه و نخل تقى - مردم نیازهایى دارند. کمک به رفع این نیازها، جزء جهاد اقتصادى است؛ جزء کار بزرگ است؛ امروز ما با مدیران و مسئولان بخش هاى مختلف، در زمینه محیط زیست، هواى آلوده، مشکلات گوناگون، درباره‌ این مردم، همین طور گفت و گوهایى داشتیم.

انشالله باید این مسائل را دنبال کنند؛ باید مشکلات مردم حل شود؛ اینها همه اجزائى است از مجموعه‌ یک جهاد عظیم و همه‌جانبه‌ اقتصادى. با همکارى، همدلى، احساس برادرى، احساس عمل للّه و کار براى خدا، این ملت می تواند جایگاه شایسته‌ خود را پیدا کند."

کد خبر 170238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =