حضور مدیران ایثارگر و جانباز مایه افتخار صنعت نفت است

شانا _ گروه نفت: سرپرست وزارت نفت گفت: حضور ایثارگران و مبارزان صف اول انقلاب در مدیریت های مهم و اساسی صنعت نفت مایه افتخار این صنعت است و اجر خدمت به ایثارگران کمتر از جهاد و شهادت نیست.

به گزارش خبرنگار شانا، مهندس محمد علی‌آبادی روز گذشته (دوشنبه 20 تیر) در دیدار با اعضای ستاد امور ایثارگران صنعت نفت، گفت: جای خوشحالی است که توفیق حضور در جمع خوبان و مبارزان دوران جنگ و فضای روحانی و آکنده از معنویت این دوران را پیدا کردم.

وی تصریح کرد: فضای جنگ، سرشار از روحانیت، ایثار و گذشت، مقدم شمردن دیگری بر خود، آسمانی شدن، دلدادگی به رهبر انقلاب و ائمه اطهار، شب‌های سنگر و عملیات و تشییع عاشقانه پیکر شهدا بر دوش همسنگران آنها را یادآوری می کند و امروز در میان ایثارگران صنعت نفت این حس دوباره در ما زنده شد.

علی آبادی گفت: حفاظت و صیانت از سرمایه های گرانقدر دوران دفاع مقدس، وظیفه کل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: هر کس در صحنه دفاع از آرمان های اسلامی جایگاه ویژه خود را دارد، حبیب ابن مظاهر، حر و امام حسین(ع) همه از شهدای کربلا هستند و حضرت ابوالفضل العباس نمادی از صفا، صمیمت، شجاعت و معرفت است.

علی آبادی افزود: برای جانبازان دو افتخار بزرگ وجود دارد؛ نخست آن که روز جانباز به نام حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) مزین شده و دیگر آن که رهبرشان نیز یک جانباز است.

سرپرست وزارت نفت با تاکید بر لزوم توجه جدی به نیازهای افرادی که برای دفاع از میهن عضوی از بدن خود را از دست داده‌اند، یادآوری کرد: ما قدر یادگاران دفاع مقدس را آن گونه که باید ندانستیم و به‌هیچ وجه نمی‌توان یک عضو را قیمت‌گذاری کرد؛ به‌ویژه این‌که هدف آنان رسیدن به معبود خویش بوده است.  

وی حضور مدیران و کارکنان جانباز و ایثارگر در صنعت نفت را که از مجاهدین صف اول انقلاب بودند، مایه افتخار این صنعت برشمرد و گفت: هرگونه خدمت به جامعه ایثارگران را وظیفه خود می‌دانم و اگر درک درستی از این موضوع وجود داشته باشد، به یقین اجر و ارزش آن کمتر از جهاد و شهادت نیست.

علی آبادی با یادآوری سوابق خود در راه اندازی نخستین تشکیلات جانبازان و توسعه این تشکیلات به 250 شعبه در سراسر کشور گفت: آن زمان امکانات بسیار محدود بود، ولی خوشبختانه امروزه جانبازان و ایثارگران جایگاه و تشکیلاتی پیدا کرده‌اند، هرچند که نمی‌توان ایثار آنها را قیمت‌گذاری کرد.

وی تصریح کرد: با مشکلات ایثارگران و خانواده های آنان از نزدیک آشنا هستم و امیدواریم روح انقلابی و جهادی و عشق به ایران و انقلاب در میان همه ما و شما ایثارگران زنده نگه داشته شود و از این نام بزرگی که بر شما نهاده شده است، پاسداری و حفاظت کنید.

علی‌آبادی خواستار برگزاری برنامه‌ای مفصل‌تر و صمیمانه تر برای دیدار با جانبازان و ایثارگران شد و گفت: همواره نگاهی متفاوت به ایثارگران و جانبازان خواهم داشت و بسیار خوشحالم که بالاترین جایگاه‌ها را در اختیار ایثارگران یا کسانی با این تفکر قرار دهم.

کد خبر 173300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =