مداوای 15 نفر از حادثه دیدگان کشتی کوشا با موفقیت انجام شد

شانا _ گروه نفت: مدیرکل بهداشت و درمان صنعت نفت با بیان این که مداوای 15 نفر از حادثه دیدگان کشتی کوشا با موفقیت انجام شد، افزود: تیم پرشکی صنعت نفت آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی در این منطقه را دارد.

دکتر محمدجواد کیان در گفت و گو با خبرنگار شانا تصریح کرد: در ساعت های اولیه  پس از نجات حادثه دیدگان کشتی کوشا با حضور به موقع  تیم امداد و نجات صنعت نفت در ساحل عسلویه  60 نفر از نجات یافتگان این حادثه به مرکز درمانی نفت در عسلویه منتقل شدند.

وی افزود: 13 نفر از حادثه دیدگان نیاز به بستری داشتند که پس از انجام عملیات درمانی مرخص و امروز نیز (30 مهر) دو نفر از افراد حادثه دیده جراحی شدند و قرار است تا پایان امروز از بیمارستان مرخص شوند.

مدیرکل بهداشت و درمان صنعت نفت با بیان این که تا کنون هیچ جنازه ای به این سازمان تحویل داده نشده است، افزود: بر اساس روال معمول فوت شدگان باید به این سازمان برای صدور گواهی فوت تحویل داده شوند ولی تا کنون هیچ جنازه ای به این سازمان تحویل داده نشده است.

کیان با بیان این که عملیات نجات 6 نفر از افراد حادثه دیده حبس شده درون اتاق اکسیژن در دست انجام است، افزود: تیم پزشکی صنعت نفت آمادگی کامل برای انجام عملیات درمانی برای دیگر افراد حادثه دیده دارند.

بر اساس این گزارش، غروب پنج‌شنبه یک شناور با 73 سرنشین در 15 مایلی بندر عسلویه غرق شد و تا ساعت 22 شب‌ 60 سرنشین این شناور نجات یافتند و آمارهای رسمی منتشر شده حاکی از ناپدید شدن 13 نفر ایرانی و خارجی این شناور است.

از شب گذشته عملیات جستجو برای یافتن شناور غرق شده «کوشا یک» و نجات سرنشینان مفقود شده، از سوی غواصان مجرب به وسیله یک مخزن کروی ویژه اعماق زیاد درخلیج فارس آغاز و ساعت 22 شب گذشته شناور «کوشا 1» در عمق 72 متری خلیج فارس پیدا شد.
 

کد خبر 178858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =