تجلیل از امدادگران آتش نشان و اورژانس در حادثه مهار فوران چاه 76

اهواز _ شانا _ گروه نفت: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از امدادگران، آتش نشانی و خدمات ایمنی و فوریت های پزشکی و بیمارستانی که در حادثه فوران چاه 76 بی بی حکیمه نهایت تلاش خود را برای کمک به مصدومان بکار گرفتند، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، در مهار حادثه فوران چاه 76 بی بی حکیمه، امداد گران آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان گچساران، ایستگاه های آتش نشانی بی بی حکیمه، تلمبه خانه کوره و واحد بهره برداری نرگسی با نظارت اداره اچ اس یی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب همیاری داشتند.

 

ماموران آتش نشانی و خدمات ایمنی این واحدها در نزدیک ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و در کنار نیروهای آتش نشان و ایمنی مستقر بر روی دکل حفاری 43 فتح در مهار آتش مشارکت کردند.

 

همچنین اورژانس استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور به موقع در خصوص درمان سرپایی سه نفر و شتاب بخشی در انتقال دو نفر از کارکنان عملیاتی مصدوم دستگاه حفاری از بی بی حکیمه به گچساران و اهواز نهایت تلاش خود را بکار بستند.  

 

بیمارستان طالقانی اهواز پذیرای یکی از حادثه دیدگان با 15 درصد سوختگی شد و بیمارستان نفت نیز در زمینه درمان مصدوم دیگری که دچار شکستگی شده بود، تمامی سعی خود را به کار گرفت.

 

مهندس حیدر بهمنی در متن چند لوح تقدیر که در این ارتباط تهیه شده است، از امدادگران اورژانس و پزشکان و کادر درمانی بیمارستان ها و همچنین کارکنان آتش نشانی و خدمات ایمنی واحدهای  پیش گفته که تلاش و همت خود را در یاری رساندن به مصدومان حادثه بکار بستند، تقدیر و تجلیل کرده است.

 

چاه نفتی شماره 76 بی بی حکیمه در حوزه فعالیت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در مناطق نفت خیز جنوب روز جمعه 6 آبان در حالی که دستگاه حفاری43 فتح بر روی آن استقرار و تعمیر چاه در دست اقدام بود، دچار فوران نفت و گاز و آتش سوزی شد که با شجاعت، جسارت و اقدام به موقع رئیس و کارکنان عملیاتی دستگاه در کمتر از 2 ساعت تحت کنترل درآمد.

 

در این حادثه دکلبان دستگاه جان باخت و رئیس دستگاه و چهار نفر از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران مصدوم شدند که سه نفر به طور سرپایی درمان و دو نفر نیز پس از انتقال و بستری در بیمارستان تحت معالجه قرار گرفتند.

کد خبر 180422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =