نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری آغاز به کار کرد

اهواز _ شانا _ گروه نفت: نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری در مراسمی با حضور مهندس احمد قلعه بانی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران روز چهارشنبه (30 آذر) در محوطه ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز گشایش یافت.

 به گزارش خبرنگار شانا، در آیین گشایش این نمایشگاه، استاندار خوزستان، شماری از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران عامل شرکت های نفتی، مدیران ارشد صنعت نفت و دستگاه های اجرایی خوزستان، مدیرعامل، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران و سازندگان و صنعتگران قطعات و تجهیزات نفت و حفاری حضور داشتند.

 

 در این نمایشگاه حدود 120 شرکت و سازنده بزرگ از مجموعه‌های سازندگان و تولید کنندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت کشور در فضایی پوشیده و روباز توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

 

 نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری که توسط اداره پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران با همکاری انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان برگزار شد و به مدت 5 روز دایر است در زمینه های مختلف صنعت حفاری بویژه ساخت قطعات، تامین کالا و مواد و خدمات مهندسی فعالیت دارد.

 

در این نمایشگاه با تشکیل نشست هایی ضمن ارائه نیازهای بخش‌های مختلف شرکت، نسبت به تعامل با سازندگان داخلی و تبادل اطلاعات درباره توانمندی ها و امکانات آنان مبادرت خواهد شد.

 

این نمایشگاه در مدت برپایی همه روز از ساعت 9 تا 17 برای بازدید عموم دایر است.

 

 شرکت ملی حفاری ایران از شرکت های بالادستی تابع شرکت ملی نفت ایران است که اول دی ماه سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد.

 

کد خبر 181914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =