139 پروژه در شرکت نفت و گاز آغاجاری اجرا می شود

اهواز _ شانا _ گروه نفت: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از اجرای 139پروژه با برآورد 66 هزار و 312 میلیارد ریال هزینه در گستره فعالیت این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب، مهندس بیژن خدری گفت: از این تعداد ‌34 پروژه با برآورد افزون بر 982 میلیارد ریال در زمینه های عملیاتی، خدماتی/ عمرانی، رفاهی و عام المنفعه اجرا می شود.
 
وی افزود: پروژه های عملیاتی شامل ساماندهی واحدها و تأسیسات نفت و گاز در قالب بازسازی ادوات و دستگاه های عملیاتی، بهسازی و ساماندهی خطوط لوله جریانی نفت و گاز، رنگ آمیزی تاسیسأت و خرید دستگاه تفکیک گر سیار است.
 
خدری توسعه و راه اندازی فرودگاه آغاجاری، احداث و توسعه و تعمیر مدارس، توسعه فضای سبز، احداث 100 باب منزل سازمانی، توسعه مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی، احداث استخر سرپوشیده در بخش آغاجاری را از مهم ترین پروژه های خدماتی_ رفاهی و عام المنفعه برشمرد.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، همچنین مرمت و بازسازی استخر شنای بانوان، ترمیم، بازسازی و تجهیز ورزشگاه شماره یک شهدای نفت در سطح شهرستان امیدیه را از دیگر پروژه هایی برشمرد که برخی از آنها به بهره برداری رسیده است.
 
شرکت بهره‌ بردارى نفت و گاز آغاجارى با مرکزیت شهرستان امیدیه، از شرکت‌هاى تابع شرکت ملى مناطق نفت خیز جنوب است که راهبرى عملیات، تولید و فرآورش و انتقال نفت و گاز را با فعالیت مستمر 12 واحد بهره‌بردارى، دو تلمبه خانه نفت، دو پالایشگاه گازمایع، شش کارخانه گاز و گاز مایع، 18 ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز و چهار واحد نمک زدایى به عهده دارد.

 

کد خبر 182648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =