نتایج آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران تا پایان دی اعلام می شود

شانا _ گروه نفت: معاون وزیر نفت در امور منابع انسانی و مدیریت گفت: پس از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت تا پایان دی ماه، اقدام های اولیه برای برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار‌ی شرکت‌های ملی نفت، گاز و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی آغاز می‌شود.

به گزارش شانا، معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت شامگاه دیروز (دوشنبه 12 دی) در حاشیه مراسم تبریک سال نو میلادی به مسیحیان ارمنی شاغل در وزارت نفت در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: بر اساس قانون، استخدام افراد باید براساس آزمون کتبی و شفاهی علمی انجام شود، همچنین پذیرفته شدگان باید دوره معاینه های طب صنعتی را بگذرانند و درنهایت افراد جذب می شوند.

دکتر علیرضا میرمحمد صادقی با بیان این که سالانه حدود سه هزار نفر نیروی انسانی در صنعت نفت بازنشسته می‌شوند، افزود: جذب حدود 6 هزار و 700 نفر  نیروی انسانی در سال جاری در صنعت نفت برنامه ریزی شده و این تعداد بیش از دو برابر افراد بازنشسته است، ضمن آن که این آمار به جز افرادی است که به وسیله بورسیه دانشگاه جذب صنعت نفت می شوند.

وی گفت: با شتاب‌ گیری روند اجرای طرح‌های توسعه در صنعت نفت، جذب نیروهای جدید هم متناسب با آن انجام می شود.

معاون وزیر نفت در امور منابع انسانی و مدیریت در باره تغییر ساعت کاری کارکنان صنعت نفت گفت: صنعت نفت یک صنعت عملیات محور است و با توجه به این که همه سایت های عملیاتی این صنعت از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر مشغول فعالیت هستند، نیروهای ستادی این صنعت در تهران نیز باید برای پشتیبانی و هماهنگی با واحدهای عملیاتی بیشتر کار کنند.

وی تصریح کرد: پیشنهاد افزایش ساعت کاری کارکنان صنعت نفت را از رئیس جمهوری درخواست کردیم و ایشان نیز ضمن تشکر از صنعت نفت، با این درخواست موافقت کرد.

میرمحمد صادقی یادآور شد: همه افراد واجد شرایط پیش از برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جریان برگزاری آن بوده‌اند، ولی کسانی که اعتراض دارند، می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی معاونت توسعه منابع انسانی و مدیریت به نشانی http://www.pmhr.ir/ مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند.
 

کد خبر 182762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =