شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نمایشگاه نفت حضوری فعال دارد

شانا _ گروه نفت: تشریح دستاوردها و مذاکره با سازندگان داخلی، همچنین حمایت از شرکت ها و پیمانکاران داخلی، از برنامه های موردنظر شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نمایشگاه هفدهم است.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، همزمان با آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی، برنامه های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تشرح شد.

این برنامه ها شامل رونمایی از ماکت طرح ذخیره سازی گاز در میدان سراجه قم به عنوان نخستین طرح ذخیره سازی در سطح خاورمیانه و میان کشورهای عضو اوپک، تشریح دستاوردهای فعالیت کمیته راهبردی ساخت داخل و بومی سازی قطعات استراتژیک صنعت نفت، ارائه نیازهای شرکت به سازندگان داخلی و تشریح موقعیت های سرمایه گذاری و توسعه میدان های جدید و پروژه های مربوط به نگهداشت تولید برای پیمانکاران به منظور بازدیدکنندگان ارائه می شود.

علیرضا نیل درار رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درباره برنامه های این شرکت در نمایشگاه هفدهم اظهار کرد: در بخش رونمایی از ماکت طرح ذخیره سازی گاز در میدان سراجه فرآیند دریافت گاز از شرکت ذخیره سازی گاز طبیعی و تزریق گاز به مخزن سراجه در فصول گرم و برداشت در ماههای سرد سال و انتقال آن به خط لوله سراسری برای مصارف کشور که شامل نمای شماتیک 9 حلقه چاه، وضعیت تزریق و نگهداری گاز در مخزن نحوه انتقال در خطوط لوله جریانی و فرآیند عملیات مرکز جمع آوری به همراه نمایش آن در قالب انیمیشن یکی از برنامه های این شرکت است.

وی در باره دستاوردهای فعالیت کمیته راهبردی ساخت داخل و بومی سازی قطعات استراتژیک صنعت نفت گفت: با توجه به  فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای ( مدظله العالی ) در خصوص تولید ملی، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به عنوان یک شرکت پیشرو در تحقق اراده ملی و تجلی ایمان و باور به دانش و توان ایرانی، اقدام به تشکیل کمیته ساخت کالاهای مورد نیاز صنعت نفت نموده که در نمایشگاه بین المللی تهران نمود عینی آن را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد:  تشریح فعالیت های صورت گرفته در چند سال گذشته و دستاوردهای مهمی که در این خصوص بوده و همچنین مذاکره با سازندگان داخلی و حمایت از آنها و برگزاری جلسه های میان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره با شرکت ها و پیمانکاران داخلی از برنامه های مورد نظر است.

رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تشریح موقعیت های سرمایه گذاری در توسعه میادین جدید نفت و گاز خبر داد و افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه نیازهای سرمایه ای شرکت برای توسعه میادین جدید نفت و گاز می باشد که با حضور پیمانکاران داخلی علاقمند در این حوزه و  بررسی نیازسنجی ها و ادامه مذاکره بعد از نمایشگاه امیدواریم که تحقق آن عملی شود. همچنین ارائه راهکار همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی و حمایت از پروژه های پژوهشی دانشجویی در ارتباط با صنعت نفت از دیگر برنامه های شرکت است.

بر اساس این گزارش ارتباط مستقیم با مناطق عملیاتی سروستان و سعادت آباد، سراجه قم و کارگاه مرکزی ساخت قطعات در خانگیران با مسئولان و بازدیدکنندگان توسط سیستم ویدئو کنفرانس، توزیع بروشور معرفی شرکت، توزیع تصوایر بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردهای صنعت نفت در قالب لوح فشرده، حضور کارشناسان بخش کالا در غرفه خودکفایی صنعت نفت جهت ارائه نیازهای کالا برای سازندگان داخلی از دیگر فعالیت در نظر گرفته شده برای این شرکت است.

هفدهمین نمایشگاه بین الملی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به مدت چهار روز از 29 فرودین تا اول اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در سالن شماره هشت در بخش غرفه شرکت ملی نفت ایران مقدم بازدید کنندگان را گرامی می دارد.

کد خبر 187394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =