اجرای پروژه های عملیاتی صنعت نفت در جنوب کشور شتاب می گیرد

اهواز _ شانا _ گروه نفت: وزیر نفت در بازدید از مناطق عملیاتی صنعت نفت در جنوب کشور، شتاب بخشی در تکمیل پروژه های در دست اجرا را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش شانا، مهندس قاسمی روز پنج شنبه (21 اردیبهشت) در سفر یک روزه به استان خوزستان ضمن شرکت در نشست هیئت مدیره شرکت های ملی مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری ایران و حضور در دومین گردهمایی متخصصان جوان صنعت نفت در اهواز از پروژه های عملیاتی در مجموعه میدان های نفتی غرب کارون بازدید کرد.
 
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که به همراه شماری از مدیران ارشد وزارت نفت در این جلسات و بازدیدها وزیر را همراهی می کرد در گفت و گو با خبرنگار شانا اظهار داشت: مهندس قاسمی و هیئت همراه در بدو  سفر به منطقه عملیاتی جنوب در نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران به بررسی عملکرد این شرکت در سال گذشته و برنامه های پیش روی آن  در سال جاری پرداخت.
 
مهندس احمد قلعه بانی با اشاره به این که شرکت ملی حفاری ایران از شرکت های مهم بالادستی و دارای اهمیت ویژه برای مجموعه صنعت نفت است، افزود: این شرکت خدمات دهنده اصلی در بخش های حفاری و خدمات مربوط به آن محسوب می شود.
 
وی گفت: در این نشست، وزیر نفت در زمینه افزایش فعالیت های حفاری و لزوم ارایه خدمات بیشتر از سوی شرکت ملی حفاری ایران تاکید و خاطرنشان کرد: این شرکت باید مدیریت حفاری و خدمات مرتبط را برای شرکت های دیگر داشته باشد.

قلعه بانی افزود: در این نشست همچنین در زمینه تقویت ناوگان حفاری شرکت ملی حفاری ایران، مطالبات این شرکت از شرکت های نفتی، مسائل نیروی انسانی و توجه به خدمات رفاهی کارکنان بحث و تبادل نظر به آمد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در زمینه محور موضوعات طرح شده در نشست مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب یکی از مهمترین و بزرگترین شرکت تولید کننده نفت در شرکت ملی نفت ایران است.

وی گفت: در نشست مسئولان این شرکت گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه های سال جاری در بخش تولید و پروژه ها بررسی شد و مهندس قاسمی شتاب بخشی در اجرای طرح ها و پروژه ها و افزایش و نگهداشت تولید توضیحاتی ارایه و توجه به کیفیت کار و انجام به موقع پروژه ها براساس جدول زمانبندی را مهم خواند.

وی گفت: در نشست مدیران این شرکت، گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه های سال جاری در بخش تولید و پروژه ها بررسی شد و مهندس قاسمی درباره شتاب بخشی در اجرای طرح ها و پروژه ها و افزایش و نگهداشت تولید توضیحاتی ارایه و توجه به کیفیت کار و انجام به موقع پروژه ها براساس جدول زمانبندی را مورد تاکید قرار داد.
 
قلعه بانی افزود: بازدید از مجموعه میدان های نفتی در غرب کارون از جمله آزادگان شمالی و جنوبی، یادآوران، یاران و دارخوین دیگر برنامه این سفر بود که در جلسه با مدیران شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، شرکت نفت و گاز اروندان و پیمانکاران، پیشرفت پروژه های در دست اجرا در این موقعیت ها به نسبت خوب ارزیابی شد و در همین حال شتاب بیشتر در زمان اجرا و کیفیت کار مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر 188838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =