اهواز _ شانا _ گروه نفت: مدیرعملیات حفاری خشکی 2 شرکت ملی حفاری ایران از پایان عملیات حفاری و تکمیل 11 حلقه چاه توسعه ای به وسیله ناوگان این مدیریت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

مهندس مسعود افشار در گفت و گو با خبرنگار شانا در این باره توضیح داد: در دو ماه و نیم گذشته با تلاش مستمر کارکنان سختکوش این مدیریت 33 هزار و 951 متر حفاری در حوزه های نفتی کشور انجام شد که 33 هزار و 132 متر آن مربوط به چاه های توسعه ای (جدید) بوده است.
 
وی با اشاره به پیوستن دستگاه حفاری سنگین 38 فتح به ناوگان تحت مدیریت عملیات 2 حفاری، گفت: با اضافه شدن این دکل، شماره دستگاه های این بخش به 23 دستگاه افزایش یافت.
 
افشار تعداد چاه های حفاری شده از سوی این مدیریت را در سال گذشته 56 حلقه عنوان کرد و افزود: بیشترین حوزه کاری مدیریت عملیات خشکی 2 شرکت ملی حفاری  هم اکنون گستره فعالیت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت نفت مناطق مرکزی و پروژه های حفاری در میدان های نفتی آزادگان شمالی، جنوبی و یادآوران است.
 
مدیرعملیات حفاری خشکی 2 شرکت ملی حفاری ایران در زمینه برنامه های سال جاری اظهار کرد: شتاب بخشی در تحقق پروژه ها، رعایت بیش از پیش استانداردها و اعمال مقررات تعریف شده از سوی اچ اس ایی، افزایش ضریب ایمنی در کار، آموزش کارکنان و به کارگیری دستگاه های حفاری جدید با توجه به روند توسعه ای کارها، مهمترین سرفصل برنامه های این مدیریت در سال تولید ملی است.
 
شرکت ملی حفاری ایران به منظور دستیابی به اهداف کیفی و شتاب بخشیدن به اجرای پروژه های حفاری و خدمات فنی و تخصصی این صنعت، اقدام به ایجاد مدیریت های عملیات حفاری خشکی یک، 2 و 3، مدیریت عملیات حفاری دریا، مدیریت نگهداری و تعمیرات دستگاه ها و تجهیزات (نت) و مدیریت سیالات کرده است.
 
این شرکت هم اکنون با به کارگیری افزون بر 70 دستگاه حفاری در قالب مدیریت های پیش گفته عملیات حفاری و ارایه خدمات فنی و تخصصی صنعت حفاری را در مناطق خشکی و دریایی 11 استان کشور برعهده دارد.
 
 
کد خبر 190104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =