ذخایر نفت اوگاندا 40 درصد افزایش یافت

شانا _ گروه بین الملل: اوگاندا اعلام کرد برآورد ذخایر نفت این کشور 40 درصد افزایش یافته و به سه میلیارد و 500 میلیون بشکه رسیده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از کامپالا، ارنست روبندو، کمیسیونر بخش اکتشاف و تولید نفت اوگاندا اعلام کرد با کشف مخازن جدید نفت در عملیات ارزیابی در دو بلوک نفت، برآورد ذخایر نفت اوگاندا با 40 درصد رشد، به سه میلیارد و 500 میلیون بشکه افزایش یافته است.

پیش از این اوگاندا در سال 2006 میلادی در مناطق مرزی خود با کنگو، ذخایری با گنجایش دو میلیارد و 500 میلیون بشکه نفت کشف کرده بود.

با این همه، اختلاف های قراردادی، بحث های مالیاتی و کمبود زیرساخت ها سبب شده است توسعه میدان های یاد شده، تا کنون بارها به تأخیر بیافتد.

روبندو گفت: در چند ماه گذشته، ما بررسی های زیادی در بلوک های یک و دو انجام داده ایم و برآورد ذخایر افزایش یافته است به گونه ای که اکنون می توانیم تأیید کنیم که حدود سه میلیارد و 500 میلیون بشکه نفت در اختیار داریم.

بلوک یک در شمال دریاچه آلبرت واقع شده و بهره برداری از آن در اختیار شرکت فرانسوی توتال است و شرکت انگلیسی تالو اویل نیز امتیاز بهره برداری از بلوک دو را در اختیار دارد.

کد خبر 195024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =