گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان در شرکت نفت و گاز مارون

اهواز _ شانا _ گروه نفت: آیین گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان این دوران با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب در این آیین جمعی از مدیران ارشد و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت نفت و گاز مارون حضور داشتند.

 

در ابتدای این آیین مهندس حمید بورد با بزرگداشت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس، از رشادت های شهیدان، ایثارگران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

 

وی با بیان این که در دوران دفاع مقدس درس رشادت و معنویت آموختیم، گفت: در این جنگ که در تاریخ ثبت شده است، توان ملت ایران در مقابل استکبار به نمایش گذاشته شد.

 

بورد با اشاره به نقش صنعت نفت در دوران دفاع مقدس افزود: کارکنان این صنعت همان گونه که در انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کردند در دوران دفاع مقدس نیز وظایف خود را در راستای دفاع از میهن اسلامی و ارزش های انقلاب به خوبی به انجام رساندند.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: تاسیسات صنعت نفت از نخستین روزهای آغاز جنگ در معرض حملات دشمن قرار داشت و در هشت سال جنگ تحمیلی بارها تاسیسات نفتی بمباران و بیش از 300 نفر از کارکنان مناطق نفت خیز جنوب شهید شدند.

 

وی با بیان این که در دوران دفاع مقدس برای لحظه ای تولید و صادرات نفت کشور متوقف نشد، گفت: امروز نیز صنعت نفت در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد که با همت بلند کارکنان این صنعت، نقشه دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

 

در این آیین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس به ویژه صنعت نفت گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، مجاهدت و شروع یک مقاومت برای ملتی خودباور و آزاده است.

 

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور افزود: امروز نیز به برکت مقاومت هشت سال دوران دفاع مقدس، ملت ایران در مقابل همه زورگویی و زیاده خواهی دشمنان ایستاده است.

 

وی در ادامه به بیان علل و عوامل آغاز جنگ تحمیلی علیه کشور پرداخت و اهداف و نقشه های غرب را در پشتیبانی از دشمن تشریح کرد.

 

سردار شاهوار پور با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و مجاهدت و ایستادگی رزمندگان در مقابل دشمن اظهار کرد: توانمندی امروز ما در نتیجه مجاهدت و ایثارگری شهیدان است و باید همچنان روحیه بسیجی را در وظایف و مسئولیت هایمان داشته باشیم.

 

در این آیین از یونس عامری، یاور میرسالاری، ناصر شیرانی، غریب اهل غوازی، بهمن برون، حبیب میاحی و محمود مسعودی نسب از جانبازان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و غلامرضا شیرالی آزاده و جانباز این شرکت تقدیر شد.

 

 

کد خبر 195484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =