شانا_ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، با صدور پیامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، از شهیدان به‌عنوان مظهر شگفتی‌ها و زیبایی‌های دوران جهاد فی سبیل الله یاد کردند.

به گزارش شانا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی، عصر امروز (پنجشنبه) با صدور پیامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، از شهیدان به‌عنوان مظهر شگفتی‌ها و زیبایی‌های دوران جهاد فی سبیل الله یاد کردند و افزودند: راز بزرگ پیروزی در همه‌ی میدان‌ها، از خود گذشتگی است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام مبارک شهیدان بر پیشانی یکی از روزهای هفته‌ی دفاع مقدس، این روز را همچون قلّه‌ی رفیع روزهای پر خاطره‌ی آن دوران، برجسته و ممتاز می‌سازد. زیرا شهیدان، خود، تجسّم همه‌‌ی شگفتی‌ها و زیبایی‌های دوران جهاد فی سبیل الله اند. راز بزرگ پیروزی در همه‌ی میدان‌ها، از خود گذشتگی است و انسان‌های از خودگذشته و فداکارند که ملت‌های خود را به اوج شکوه و عظمت می‌رسانند. رها شدن از تعلقات حقیر مادّی است که چنین انسان‌هایی را به آنچنان توانایی شگفت انگیز می‌رساند و قدرتی فرامادّی به آنان می‌بخشد. شهیدان عزیز ما و خانواده‌های صبور و بزرگوار آنان که برای خدا از نفیس‌ترین داشته‌های عالم مادّی چشم پوشیدند، در صفوف مقدّم چنین انسان‌هایی قرار دارند.

سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر آنان باد.

 سیّد علی خامنه‌ای، 6 مهر 1391

کد خبر 195510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =