شرکت گاز انشعاب منازل زلزله زدگان را رایگان وصل می کند

شانا _ گروه گاز: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با تاکید بر سرد شدن هوا در این استان به ویژه در مناطق روستایی گفت: این شرکت برای نصب فوری انشعاب و برقراری جریان گاز مناطق زلزله زده این استان مشکلی ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار شانا، با تاکید بر سرد شدن هوای این استان به ویژه در مناطق روستایی گفت: این شرکت به محض اعلام قابلیت بهره برداری از منازل روستایی آسیب دیده در زلزله، آماده نصب فوری انشعاب و برقراری جریان گاز در این مناطق است و مشکلی در این زمینه ندارد.

ولی الله دینی گفت: در زلزله 6.2 ریشتری مرداد امسال، بخش عمده انشعاب ها در 136 روستای آسیب دیده در مناطق ورزقان، اهر و هریس در همان هفته اول وصل و برقراری جریان گاز 20 روستای دیگر نیز، به دلیل تخریب 100 درصدی به پس از ساخت واحدهای مسکونی دائمی موکول شد.

وی با بیان این که روز گذشته (دوشنبه یکم آبان) بازدیدی از مناطق روستایی زلزله زده انجام شده است، درباره آخرین وضعیت گازرسانی به این روستاها گفت: جریان گاز در ورودی تمام روستاهای مناطق ورزقان، اهر و هریس برقرار شده است.

وی با بیان این که شرکت گاز استان آذربایجان شرقی آماده نصب انشعاب های منازل روستاهای آسیب دیده در زلزله اخیر این استان است، تصریح کرد: نصب این انشعاب ها منوط به آماده شدن منازل و اعلام دستگاه های ذی ربط برای بهره برداری از آنهاست.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با تاکید بر این که نصب انشعاب های گاز مناطق زلزله زده رایگان انجام می شود، اظهار کرد: این شرکت آماده است به محض بازسازی منازل و بهره برداری از آنها، به نصب فوری انشعاب و برقراری جریان گاز اقدام کند.

دینی با بیان این که در زلزله اخیر استان آذربایجان شرقی، شبکه های گاز هیچ گونه آسیبی ندیده است، ارزیابی مسئولان این استان از عملکرد گازرسانی به این استان را مطلوب خواند و تاکید کرد: کارکنان شرکت گاز آذربایجان شرقی در محدوده مسئولیت خود نمی گذارند مردم این استان به ویژه ساکنان مناطق زلزله زده با مشکل رو به رو شوند.

به گزارش شانا، زلزله ای با قدرت 6.2 در مقیاس ریشتر روز شنبه (21 مرداد) آذربایجان شرقی را لرزاند که به ویرانی روستاهای زیادی در شهرهای ورزقان، هریس و اهر منجر شد و متاسفانه شماری از هموطنان جان باختند.

کد خبر 196666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =