درخشش روابط‌عمومی شرکت متن در هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابط‌عمومی

شانا _ گروه نفت: روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) در هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی لوح تقدیر و تندیس ویژه گرفت.

به گزارش شانا به نقل از روابط‌عمومی شرکت متن، در مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم که صبح دوشنبه اول آبان ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد لوح تقدیر و تندیس ویژه بخش برنامه ریزی ارتباطی به ایوب بنوی رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت اعطا شد.

در این مراسم هوشمند سفیدی دبیرکل هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابط‌عمومی اهداف و محورهای برگزاری این سمپوزیوم را مهارت افزایی و توانمندسازی دست‌اندرکاران روابط‌عمومی در راستای حرفه‌ای شدن و دستیابی به یک استاندارد واحد در حوزه روابط‌عمومی دانست.

هوشمند سفیدی ادامه داد: 200 نهاد و شرکت دولتی و خصوصی و 700 نفر از دست‌اندرکاران روابط عمومی‌های کشور در این سمپوزیوم حضور داشتند.

وی همچنین بیان کرد: در مراسم افتتاحیه از سه استاندارد ملی نظرسنجی، الزامات روابط عمومی و تولید و استاندارد خبر به رسانه‌ها رونمایی شد. همچنین در این مراسم، 30 روابط عمومی در 10 رشته در سطح کشور انتخاب و معرفی شدند و از تعدادی از مدیران ارتباط گستر تقدیر و نشان‌های ویژه به آن‌ها اهدا شد.

سفیدی با بیان این که استادان 4 کشور در این سمپوزیوم حضور دارند یادآور شد: استادان روابط‌عمومی از کشورهای سوئد، اسلونی، ایتالیا و الجزایر در این سمپوزیوم حضور داشتند و 700 نفر از اساتید، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی طی 3 روز با آخرین مهارت‌ها و دیدگاه‌های علمی در خصوص حرفه‌ای شدن و استانداردسازی در حوزه روابط‌عمومی آشنا شدند.

وی با اشاره به رونمایی از 3 استاندارد آماده طرح در کمیسیون ملی استاندارد افزود: نظرسنجی، تولید و ارسال خبر و الزامات روابط‌عمومی از محورهای اصلی این 3 استاندارد می‌باشد.

از میان 1900 اثر ارسال شده به دبیرخانه هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در 10 رشته گوناگون روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت توانست در رشته برنامه ریزی ارتباطی حائز رتبه نخست شود.

کد خبر 196716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =