مخزن ذخیره سازی 500 هزار بشکه ای در بهرگان راه اندازی شد

شانا _ گروه نفت: به منظور افزایش ظرفیت ذخیره سازی نفت خام در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران، یک مخزن 500 هزار بشکه ای نفت برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی منطقه بهرگان راه اندازی شد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، از ابتدای سال جاری یک مخزن یک میلیون بشکه ای و یک مخزن 500 هزار بشکه ای در این منطقه راه اندازی شده بود و با بهره برداری از مخزن جدید، ظرفیت ذخیره سازی بهرگان در سال جاری به 2 میلیون بشکه در روز رسید.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران نیز چندی پیش به خبرنگار شانا گفته بود: این شرکت برنامه افزایش حجم ذخیره‌سازی نفت خام به میزان 8 میلیون و 100 هزار بشکه را تا نیمه اول سال آینده دارد.

محمود زیرکچیان‌زاده با بیان این که بیشترین پروژه‌‌های ذخیره‌سازی این شرکت در منطقه بهرگان انجام می‌شود، تاکید کرده بود: تنها 4.3 میلیون بشکه از پروژه‌های ذخیره‌سازی این شرکت در منطقه بهرگان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی یک مخزن یک میلیون بشکه‌ای و دو  مخزن 500 هزار بشکه‌ای در این منطقه از راه اندازی 2.2 میلیون بشکه‌ نفت خام در FSU (پیشرفته‌ترین پایانه شناور ذخیره‌سازی خلیج فارس) مستقر در بهرگان خبر داده بود.

 

کد خبر 197570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =