امکان ساخت سالانه 24 دستگاه گرداننده فوقانی دستگاه حفاری در داخل کشور

اهواز _ شانا _ گروه نفت: امکان ساخت سالانه 24 دستگاه گرداننده فوقانی (تاپ درایو) دستگاه های حفاری از سوی شرکت مهندسی نوآوران تکساز صنعت (تایکو) در کشور فراهم است.

به گزارش خبرنگار شانا، تاپ درایو با نام تجاری NTS-500 برای نخستین بار در کشور از سوی این شرکت بومی سازی و در دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری رونمایی شد.

شرکت مهندسی نوآوران تکساز صنعت با حضور در این نمایشگاه و ارائه دستگاه گرداننده فوقانی ساخت داخل ، توانمندی خود را در زمینه تولید انبوه این دستگاه به نمایش گذاشته است.

این شرکت به منظور ساخت و تولید تاپ درایو اقدام به احداث کارخانه ای به وسعت بیش از 10 هزار متر مربع کرده و در صدد است علاوه بر تامین نیازهای داخلی، به بازارهای جهانی ورود کند.

دستگاه گرداننده فوقانی ساخت این شرکت که از سوی شرکت ملی حفاری ایران مورد تایید قرار گرفته، بر مبنای جدیدترین فناوری های صنعت حفاری طراحی و ساخته شده است.

این دستگاه قابلیت حفاری چاه های نفت و گاز تا عمق 7 هزار متردر خشکی و دریا را دارد و می تواند روی انواع دستگاه های حفاری موجود در کشور در کمترین زمان نصب و راه اندازی شود.

قابلیت لوله گذاری پرشتاب، کم شدن زمان عملیات حفاری، جابه جایی آسان، انجام تعمیرات در محل و کارکرد ایمن و مطمئن، از دیگر ویژگی های تاپ درایو ساخت داخل است.

شرکت مهندسی نوآوران تکساز صنعت از سال 1370 فعالیت خود را به منظور ساخت تجهیزات ویژه صنعتی آغاز کرد و از 1382 پا به عرصه ساخت تجهیزات صنعت حفاری گذاشت.

دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری از اول تا چهارم دی در محل دائم نمایشگاه های استان خوزستان در اهواز برگزار می شود  و از ساعت 9 تا 17 برای بازدید عمومی دایر است.

کد خبر 199122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =