عملکرد وزارت نفت در سال گذشته مطلوب بود

شانا_ گروه مجلس و دولت: عضو کمیسیون انرژی مجلس، فعالیت‌های وزارت نفت را در سال گذشته مثبت و چشمگیر ارزیابی و تصریح کرد: با وجود تنگنا‌ها عملکرد وزارت نفت در حوزه‌های مختلف مثبت و تاثیرگذار بود.

به گزارش شانا، سید موسی موسوی، عضو کمیسیون انرژی مجلس، با اشاره به جلسه روز (یکشنبه ۱۸ فروردین) این کمیسیون گفت: در جلسه امروز که اولین جلسه کمیسیون انرژی در سال جدید محسوب می‌شد، اعضای این کمیسیون اخبار و گزارش‌های مربوط به حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند.

وی با اشاره به حضور وزیر نفت در کمیسیون انرژی، تاکید کرد: وزیر نفت به همراه برخی از معاونان و مدیران ارشد وزارت نفت با حضور در کمیسیون انرژی گزارشی از «شرایط فعلی» صنعت نفت را ارائه کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های وزارت نفت را در سال گذشته مثبت و چشمگیر ارزیابی و تصریح کرد: با وجود تمامی تنگنا‌ها و محدودیت‌های موجود عملکرد وزارت نفت در حوزه‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی مثبت و تاثیرگذار بود و در جلسه امروز کمیسیون انرژی، ضمن قدردانی از وزیر نفت، وی پاسخگوی سوالات نمایندگان مجلس نیز بود.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: در جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس، طرح یک شوری استفساریه بند ۳ تا ۱۰ قانون بودجه سال ۹۲ کل کشور و همچنین بررسی طرح یک شوری اصلاح ماده ۳۳ قانون توزیع آب، بررسی و مورد رای‌گیری قرار گرفت و در پایان نیز به تصویب رسید.

جزئیات دیدار وزیر نفت و معاونان وی با اعضای کمیسیون انرژی

معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس گفت: در اولین دیدار وزیر نفت در سال ٩٢ با نمایندگان مجلس در هفته‌ای که گذشته «چشم انداز برنامه‌های وزارت نفت» برای کمیسیون انرژی ترسیم شد.

دکتر شجاع الدین بازرگانی معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس در خصوص جزئیات نشست روز یکشنبه وزیر نفت با اعضا کمیسیون انرژی با اشاره به تعامل مثبت و سازنده مجلس و وزارت نفت در سال ٩١ افزود: در این نشست مهندس رستم قاسمی گزارش مشروحی از آخرین تحولات حوزه صنعت نفت کشور ارائه کرد.

نایب رئیس شورای قوانین و مقررات وزارت نفت در خصوص محتوای گزارش ارائه شده وزیر نفت در کمیسیون انرژی به محورهای «روند تولید نفت و گاز»، «فرایند سرمایه گذاری‌ها در صنعت نفت»، تلاش‌های انجام شده برای «تامین منابع مالی» به منظور اجرا طرح‌های توسعه‌ای و همین طور اقدامات انجام شده برای «تامین کالاهای مورد نیاز در حوزه‌های بالادستی و پایین دستی» صنعت نفت اشاره کرد.

کد خبر 203145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =