20 رزمایش بزرگ اچ اس یی امسال در شرکت ملی نفت برگزار می شود

شانا_ گروه عمومی: مدیر اچ اس یی شرکت ملی نفت ایران گفت: 20 رزمایش بزرگ در سطح شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه در سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش شانا، عباس رزمی در این باره گفت: سال گذشته، چهار رزمایش بزرگ و حدود هزار مانور در سطح شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه برگزار شد که به طور میانگین شامل ماهانه 5 مانور در حوزه ایمنی و مقابله با آلودگی به ویژه در بخش فراساحل می شود.

وی آسیب شناسی سیستم مدیریت اچ اس یی، تعیین و ارزیابی مشاغل سخت و زیان آور و آنالیز مشاغل از دیدگاه ارگونومی، اجرای طرح جامع مدیریت پسماند و مشارکت در انجام پروژه بزرگ تقویت مدیریت زیست محیطی صنایع نفتی را از مهم ترین طرح های اولویت دار اچ اس یی در سال جاری برشمرد.

یو گفت: مقوله پدافند غیرعامل نیز به صورت جدی در دستور کار مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران قرار دارد.

رزمی افزود: به منظور پیاده سازی طرح جامع پدافند غیرعامل در سطح کلان، توافق هایی با دانشگاه مالک اشتر و چند مشاور این دانشگاه انجام شده است که این طرح در تمام سطوح، از اکتشاف تا صادرات اجرایی خواهد شد.

مدیر اچ اس یی شرکت ملی نفت ایران بر موضوع ارتقای کیفی و کمی ساختار این مدیریت تاکید و تصریح کرد: با توسعه شرکت های تابعه و فعالیت های در دست اقدام، ساختار اچ اس یی ثابت باقی مانده که در این زمینه برنامه های تازه ای در دست اقدام است.

کد خبر 205145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =