۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
  • کد خبر: 205371
فرودگاه گچساران به زودی تجهیز می شود

اهواز _ شانا _ گروه عمومی: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: تجهیز کامل فرودگاه گچساران به زمان بیشتری نیاز دارد که این کار به زودی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب، مهندس محمد باورساد اظهار کرد: راه‌اندازی فرودگاه در شهرستان گچساران از نیازهای ضروری مردم این منطقه است و نبود تجهیزات ناوبری پرواز در شب و تانکر سوخت‌رسانی از دلایل فنی ایجاد وقفه در پروازهای این فرودگاه بوده است.
وی با اشاره به این‌که زمان بیشتری برای تجهیز فرودگاه نیاز است، گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از پروازهای فرودگاه این شهرستان به طور ویژه حمایت می‌کند.

باورساد افزود: در گذشته این فرودگاه برای مسافت‌های کوتاه و هواپیمایی فاقد موتور جت در مسافت‌های گچساران به اهواز، آغاجاری و آبادان استفاده می‌شد ‌که با تغییر کاربری آن فرودگاه باید به تجهیزات پبیشرفته مجهز شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اضافه کرد: با همکاری شرکت هواپیمایی آسمان به عنوان مجری پرواز این فرودگاه از این پس در طول هفته دو پرواز در روزهای یکشنبه و سه شنبه از تهران به گچساران و بلعکس برقرار است.

وی افزود: هواپیماهای شرکت آسمان در مسیر گچساران به تهران از نوع آی.‌تی‌.‌آر ۷۲ بوده و ظرفیت ۶۰ مسافر در هر پرواز را دارد.

کد خبر 205371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =