حمایت از صنعتگران داخلی جزو اعتقادات وزیر نفت پیشنهادی است

شانا _ گروه نفت: رئیس هیئت مدیره ستصا با اشاره به این که حمایت از صنعتگران داخلی جزو اعتقادات وزیر نفت پیشنهادی است، گفت: تجربه و تخصص مهندس زنگنه وزیر پیشنهادی نفت می تواند سبب تحرک و نشاط در صنعت نفت شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران درگفت و گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: حضور مهندس زنگنه در وزارت نفت با توجه به اشراف ایشان به صنعت نفت و نیز دارا بودن تجربه و تخصص می تواند در آینده مسیر توسعه این صنعت را هموار کند.

سعید مهتدی افزود: مهندس زنگنه از زمان حضور در جهاد سازندگی تاکنون جزو مدیران خوشنام و توانای نظام بوده اند و سال ها حضور و تجربه در بخش انرژی کشور سبب پویایی و توسعه وزارتخانه های نفت و نیرو شد و اکنون نیز حضور دوباره در وزارت نفت با توجه به قدرت تجزیه و تحلیل بالا و شناخت کامل از بدنه صنعت نفت می تواند مفید باشد.

وی ادامه داد: وزیر نفت پیشنهادی در دوره 8 ساله تصدی وزارت نفت در جلسه ها دارای حافظه قوی، تیزهوشی و قدرت انتقال بسیار بالایی بودند که بدون تردید روش و نوع پیگیری های ایشان با سایر مدیرات متفاوت است.

وی با بیان این که در دوره وزارت مهندس رستم قاسمی نیز حمایت های گسترده ای از انجمن ها و تشکل های خصوصی داشت گفت: قاسمی اعتماد ویژه ای به سازندگان ایرانی داشت و خوشبختانه مهندس زنگنه نیز دارای همین خصوصیت است و ایشان همواره از صنعتگران و سازندگان ایرانی حمایت کرده اند.

رئیس هیئت مدیره ستصا ادامه داد: شروع به کار بومی سازی توربوکمپرسورها و توربین های گازی در دوره فعالیت مهندس زنگنه در دستور کار قرار گرفت و امروز ما در زمینه ساخت و انتقال دانش فنی توربوکمپرسورهای مورد استفاده در خطوط لوله گاز به خودکفایی رسیده ایم و در ساخت توربین های گازی نیز در آستانه خودکفایی قرار داریم.

وی افزود: یکی از خصوصیت های کاری مهندس زنگنه پیگیری مداوم ایشان است و دقت نظر ویژه ای در تمام بخش ها دارند و در دوره وزارت ایشان بیشترین میزان سرمایه گذاری در صنعت نفت محقق شد.

مهتدی تصریح کرد: صنعت نفت امروز نیازمند مدیری توانمند و با تجربه بوده و مهندس زنگنه از تمام ویژگی های یک مدیر پیگیر و متخصص برخوردار است.

 

کد خبر 206639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =