110 سازنده داخلی با شرکت ملی حفاری ایران همکاری می کنند

اهواز _ شانا _ گروه نفت: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از همکاری 110 شرکت فعال در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت حفاری با این شرکت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب مهندس حمید رضا گلپایگانی امروز (24 دی) در آیین گشایش پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان افزود: از این تعداد 85 شرکت بومی استان خوزستان هستند.

 

وی با تشریح فعالیت های این شرکت در زمینه خودکفایی و بومی سازی قطعات و تجهیزات حفاری، گفت: شرکت ملی حفاری در یک دهه گذشته با برپایی نمایشگاه های سالانه صنعت حفاری، فرصت حضور و ارائه توانمندی های سازندگان و صنعتگران این بخش را فراهم کرده است.

 

گلپایگانی با بیان این که شرکت ملی حفاری یکی از شرکت های بالادست زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران است و نقش اساسی در تحقق برنامه های تولید دارد، گفت: هدف از تجمیع نمایشگاه های حفاری و نفت، تعامل بیشتر، کاهش هزینه ها، رضایتمندی سازندگان و ارتقای کمی و کیفی سطح نمایشگاه است.

 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزایش تعداد شرکت های حاضر در نمایشگاه را نشان دهنده موفق بودن برنامه های حمایت از ساخت داخل و رشد فنی و تخصصی فعالان این عرصه برشمرد.

 

وی با تاکید بر نقش تاثیر گذار دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در دستیابی به دانش فنی قطعات و تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت، افزود: همکاری تنگاتنگ و تعامل میان شرکت های نفتی، دانشگاه ها و سازندگان موجب ارتقای صنایع، افزایش کیفیت محصولات، رونق اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی می شود.

 

گلپایگانی با تشریح توانمندی ها و عملکرد شرکت ملی حفاری ایران در زمینه عملیات حفاری چاه های نفت و گاز و خدمات فنی و مهندسی مرتبط، گفت: این شرکت حضور فعال در پروژه های بین المللی را هدف گذاری کرده است و در این ارتباط کشور عراق نخستین اولویت خواهد بود. 

کد خبر 211558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =