بسیج صنعت نفت میزبان بیش از 10 هزار نفر کارکنان وزارت نفت است

اهواز _ شانا _ گروه نفت: فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان – جنوب گفت: تمام ظرفیتهای خود را به کار گرفته ایم تا میزبانی شایسته برای بیش از 10 هزار نفر از کارکنان صنعت نفت و خانواده های آنان در قالب کاروانهای راهیان نور باشیم.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب سرهنگ سید شهریار موسوی افزود: در همین زمینه شش کمیته فرهنگی، پشتیبانی، اجرایی، نمایشگاهی و روابط عمومی ، بازرسی و حفاظت و امنیت در راستای خدمات رسانی به این خانواده ها تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: راهیان نور از 20 اسفندماه 92 تا 15 فروردین 93 از یادمانهای شهدای شلمچه ، اروند، زید، فکه، چزابه، فتح المبین و محل شهادت سردار هور سرلشگر شهید علی هاشمی در استان خوزستان دیدن می کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان – جنوب گفت: به همین منظور  شهرهای اهواز، آبادان ،خرمشهر و ماهشهر برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است.

موسوی ایجاد پنج ایستگاه صلواتی، ایستگاه اورژانس و وجود راوی در هر اتوبوس به منظور تشریح فداکاریهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس و فضا سازی مناطق عملیاتی را از دیگر برنامه های حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در راستای ارائه خدمات به کاروانهای راهیان نور وزارت نفت عنوان کرد.

وی افزود:  پیرو توافق مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نمایشگاهی تحت عنوان « نفت و دفاع مقدس» در منطقه شهدای هویزه توسط روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برپا شده است که در این نمایشگاه به نقش صنعت نفت در پشتیبانی از رزمندگان اسلام در  دوران دفاع مقدس پرداخته می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان – جنوب اظهار کرد: در این نمایشگاه که به هشت موضوع مختلف در هر یک از سالهای جنگ می پردازد،  علاوه بر اشاره به نقش حماسی کارکنان صنعت نفت و نصب 100 تابلو مربوط به دوران جنگ تحمیلی، بیانات گهربار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز که در سالهای جنگ تحمیلی بیان فرمودند درمعرض دید زائران قرار داده شده است.

وی اقدامات انجام شده در راستای استقبال از کاروانهای راهیان نور وزارت نفت را مرهون تلاشهای مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، فرمانده بسیج وزارت نفت، مدیرعامل شرکت ملی حفاری، شرکت خدمات ترابری و روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب عنوان و از همکاری صمیمانه آنها در فراهم کردن زمینه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان قدردانی کرد.

کد خبر 213847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =