پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث بیمارستان 96 تختخوابی گچساران

اهواز _ شانا _ گروه نفت: پیشرفت فیزیکی طرح ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران به 70 درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب، معاون طرح های راه و ساختمان مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اعلام این مطلب از احداث همزمان دو بیمارستان 96 و 64 تختخوابه در شهرستان گچساران خبر داد.

نظر خانی با اشاره به رقم 160 میلیارد ریالی اعتبار اولیه ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران، گفت: این بیمارستان پس از تکمیل و راه اندازی برای استفاده عموم تحویل بهداشت و درمان شهرستان گچساران می شود.

وی همچنین از پیشرفت 50 درصدی پروژه احداث بیمارستان 64 تختخوابی گچساران خبر داد و اعلام کرد: پروژه احداث این بیمارستان با اعتبار 150 میلیارد ریال در حال اجراست که پس از تکمیل جایگزین بیمارستان فعلی بهداشت و درمان صنعت نفت می شود.

خانی یادآور شد: اجرای این دو پروژه به علت  مشکلات مالی و ناتوانی پیمانکاران در عمل به تعهدهای خود دچار وقفه شده بود که با پیگیری های مجری طرح و با انتخاب راهکارهای مناسب در سال 1392 دوباره عملیات اجرایی پروژه های یاد شده آغاز شد.

معاون مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب یادآور شد: هر یک از این بیمارستانها با 11 هزار و 500 متر مربع زیربنا در سه طبقه شامل اتاق های عمل، اورژانس، بخشهای بستری، کلینیکهای تخصصی، آزمایشگاه و بخشهای خدماتی و اداری بنا می شوند.

ساخت این بیمارستانها در قالب پروژه های عام المنفعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب انجام می شود.


 
کد خبر 214361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =