۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
  • کد خبر: 214519
نفت و گاز کارون  شرکت برتر در حوزه محیط زیست

اهواز _ شانا _ گروه عمومی: از سوی شرکت ملی نفت ایران، شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به عنوان شرکت برتر و پیشرو در حوزه محیط زیست در سطح مناطق نفت خیز جنوب معرفی شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون در این باره توضیح داد: پس از بازدید دو روزه گروه اعزامی اچ اس یی شرکت ملی نفت ایران از این شرکت و بررسی مکانیسمهای جدید و علمی در خصوص سامانه مدیریت زیست محیطی، شرکت کارون به عنوان شرکت برتر و پیشرو در میان شرکتهای بهره بردار در مناطق نفتخیز جنوب انتخاب شد.

محسن دهانزاده گفت: این بررسیها شامل بررسی گزارشهای ماهانه و سالانه، گزارشهای خود اظهاری سه ماهه توسط آزمایشگاههای معتمد محیط زیست، شاخصهای تدوین شده و روند بهبود شاخصها، شناسایی و ارزیابی جنبه ها و پیامدهای زیست محیطی در همه فرآیندهای ستادی و عملیاتی، بررسی روشهای اجرایی به کارگرفته شده در سامانه مدیریت زیست محیطی و مدیریت کامل پساب‌های تولیدی از طریق تزریق به چاههای دفعی بوده است. 

وی افزود: حضور در طرح خود اظهاری پایشهای محیط زیستی و شناسایی پسماندهای صنعتی و ویژه از طرف مشاوران و آزمایشگاههای معتمد محیط زیست و همچنین حرکت در مسیر جهانی و فراتر از استانداردهای ISO از جمله اقداماتی است که این شرکت را در ردیف سازمانهای پیشرو در حوزه محیط زیست قرار داده است. 

دهانزاده اظهار کرد: حضور در انجمن مدیریت سبز ایران و کسب رتبه نخست در سطح کشور، شرکت در انجمن مدیریت سبز اروپا و کسب گواهینامه این انجمن، حضور در جایزه مدیریت انرژی اروپا و کسب سپاسنامه این انجمن، معرفی شرکت کارون از طرف اداره کل محیط زیست استان خوزستان به عنوان الگو در سطح استان و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به دلیل شناسایی و ارزیابی پسماندهای صنعتی و ویژه از جمله عواملی است که موجب کسب این موفقیت شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون همچنین کاهش بیش از پیش آلودگی های زیست محیطی و حرکت در جهت حذف آلاینده‌ها را از اولویتهای کاری واحد اچ اس یی این شرکت در سال پیش و استمرار آن در سال جدید عنوان کرد.  

کد خبر 214519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =