۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
  • کد خبر: 215025
فراخوان طراحی آرم موزه های صنعت نفت

شانا_گروه نفت: وزارت نفت در نظر دارد طراحی آرم موزه های صنعت نفت را به فراخوان عمومی بگذارد.

به گزارش شانا وزارت نفت از کلیه استادان، هنرمندان، طراحان گرافیک و دانشجویان علاقه مند برای طراحی آرم موزه های صنعت نفت دعوت کرد.

بر اساس این گزارش طرح های ارسالی باید مطابق با ارزش های اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد، لوگو باید در عین سادگی دارای مفهوم کلید واژه تعیین شده و بر اصول زیبایی، گویایی، جامعیت، پویایی، عدم تشابه و رعایت سایر اصول طراحی استوار باشد.

آثار ارسالی می تواند به صورت نشانه های نوشتاری، تصویری و یا ترکیبی از هر دو باشد. آخرین شرایط ارسالی هم این است که تمام حقوق مادی و معنوی طرح برگزیده متعلق به وزرات نفت است.

همچنین طرح های ارسالی باید دارای استاندارهای لازم باشند از جمله اینکه آثار باید در قطع 10-10سانتی متر طراحی شود و فرمت jpg و رزولوشن 300 را دارا باشد، در لوح فشرده (CD) به همراه یک نسخه چاپ رنگی و سیاه و سفید در اندازه A4 ارسال شود، ارسال توضیح طرح، حداکثر در یک صفحه A4 بصورت جداگانه آزاد باشد، علاوه بر این هر طراح مجاز است حداکثر 3 طرح ارائه کند و با طرح برگزیده طبق ضوابط قرارداد منعقد می شود و از نفرات دوم تا پنجم به نحو شایسته تقدیر می شود.

 بر این اساس مهلت ارسال آثار تا 15 اردیبهشت ماه 1393 تعیین شده که علاقمندان باید آثار خود را به نشانی میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز،ساختمان صندوق بازنشستگی صنعت نفت، پلاک15، طبق 2 ، دفتر موزه های صنعت نفت ارسال کنند.

همچنین شماره تماس 02188930285 آماده پاسخگویی به سوالات است.

 

کد خبر 215025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =